برپایی نمایشگاه نگاره در دماوند

نمایشگاه نگارگری و گل و مرغ با عنوان نگاره در کانون‌ فرهنگی و هنری قلم منطقه گیلاوند حاصل تلاش شهرزاد بخشی از هنرمندان شهرستان دماوند گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم دانش‌آموز معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند، زعفرانی مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان دماوند، عبدالله بیگی رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند و جمعی از هنرمندان و علاقمندان فرهنگ و هنر حضور داشتند.

در این نمایشگاه، ۲۹ اثر با استفاده از تکنیک آب رنگ و گواش با موضوع مرتبط به دوره صفوی و داستان‌های شاهنامه حاصل زحمات ۸ ساله شهرزاد بخشی به نمایش درآمده که با استقبال علاقه‌مندان همراه شد.

شهرزاد بخشی از هنرمندان شهرستان دماوند ساکن شهر آبسرد از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را در رشته طراحی و نقاشی آغاز نموده است.

همچنین وی از سال ۱۳۹۴ به طور حرفه‌ای با شرکت در کلاس‌های نگارگری در دبیرستان کمال الملک نزد استاد احسان قائمی فعالیت خود را در عرصه نگارگری آغاز نموده‌ و در رشته طراحی و نقاشی هم از محضر استاد محسن کاشانی درس گرفته است که حاصل این آموزش‌ها پس از سال‌ها هنرجویی و یادگیری نزد استادان گرانقدر پنج نمایشگاه نگارگری و گل و مرغ را از سال ۱۳۹۵ تاکنون در شهرهای تهران، دماوند و آبسرد برگزار کرد.

شهرزاد بخشی هم اکنون به عنوان مدرس در مجتمع فرهنگی هنری قلم گیلاوند مشغول به تدریس می‌باشد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه الی ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ به کانون‌ فرهنگی و هنری قلم واقع در گیلاوند، خیابان توحید مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا