رئیس شورای اسلامی شهر دماوند:

برنامه جامعی برای حل مشکل سگ‌های بلاصاحب شهر دماوند در کمترین زمان تدوین شده است/ در کوتاهترین زمان نسبت به آسفالت و لکه گیری های معابر سطح شهر دماوند با تخصیص بودجه اقدام خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: برنامه جامعی برای حل مشکل سگ‌های بلاصاحب شهر دماوند در کمترین زمان تدوین شده است.

حسین آرمودیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در خصوص ساماندهی سگ‌های ولگرد اظهار داشت: در سال‌های گذشته شرکتی با محور فعالیت مدیریت پسماند شهرستان دماوند تاسیس شد که طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب نیز در زمره فعالیت این شرکت گنجانده شد و ۷ شهرداری در این شرکت عضویت دارند و بجز ۵ شهر در شهرستان، دو شهر پردیس و بومهن نیز در آن عضو هستند.

وی افزود: در راستای فعالیت شرکت، محلی در گندک برای تخلیه پسماند و زباله و نخاله و نگهداری سگ‌های بلاصاحب در نظر گرفته شد و تمام توان همکاران در جهت نیل به اهداف شرکت بکار گرفته شد لکن به علت برخی مسائل که در ادامه بیان می‌شود تا حدودی هدف مطلوب میسر نگردید.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: به همت شهردار و شورای شهر جدید تدابیری اندیشیده و برنامه جامعی برای حل مشکل سگ‌های بلاصاحب در کمترین زمان تدوین شده است، در حال حاضر مقرر شد که هیچکدام از ۷ شهر ،سگ‌های جمع‌آوری شده را به منطقه گندک منتقل نکنند، زیرا نزدیک‌ترین شهر به این منطقه، شهر دماوند است؛ سگ‌های بلاصاحب جمع آوری و منتقل شده از پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و… کوتاه‌ترین و آسان‌ترین مسیر را تا شهر دماوند دارند.

آرمودیان مقدم گفت: مسیر گندک تا سایت مسکن مهر یک کیلومتر است و چون گندک محصور نیست سگها به آسانی وارد شهر می‌شوند و معضلاتی را برای مردم شهرستان دماوند ایجاد کرده‌اند.

*شهرداری دماوند طی مدت ۳ ماه بیش از ۲۳۰۰ قلاده از سگ‌های بلاصاحب را جمع آوری کرده است

وی تصریح کرد: شهرداری دماوند طی مدت ۳ ماه بیش از ۲۳۰۰ قلاده از سگ‌های بلاصاحب را جمع آوری کرده است و برای عقیم سازی آنها طرح جدیدی در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم طی چند روز آینده شاهد اجرای آن باشیم.

*در فصل زمستان تحت هیچ شرایطی مجوز اجرای آسفالت به شهرداری دماوند داده نمی‌شود/ در کوتاهترین زمان نسبت به آسفالت و لکه گیری های معابر سطح شهر دماوند با تخصیص بودجه اقدام خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند در خصوص آسفالت و لکه گیری سطح شهر دماوند گفت: در فصل زمستان تحت هیچ شرایطی مجوز اجرای آسفالت به شهرداری داده نمی‌شود اما اجرای لکه گیری تا حدود زیادی انجام شد.

آرمودیان مقدم عنوان کرد: باتوجه به مشکلات زیرساختی در حوزه آب و فاضلاب و حفاری بسیار در این زمینه، بسیاری از مشکلات و چالش‌های سطح شهر را شاهد بودیم که برخی مجوزدار و برخی بدون مجوز بودند.

وی بیان کرد: باتوجه به کمبود و قطعی آب و فشار آب شبکه و نیاز به اصلاحات، مجبور به حفاری بودیم اما در سال جدید و دو ماه اول بودجه برای این مهم دیده شده است و در کوتاهترین زمان نسبت به آسفالت و لکه گیری های معابر سطح شهر اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا