برنامه‌ریزی ساماندهی فضاهای آموزشی و مشارکت بیشتر خیرین جهت ساخت و تجهیز مدارس بخش رودهن

فرماندار شهرستان دماوند نسبت به برنامه‌ریزی ساماندهی مدارس و مشارکت بیشتر خیرین جهت ساخت و تجهیز مدارس بخش رودهن تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، روز شنبه جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودهن به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بخش رودهن، امیری، بخشدار رودهن و جمعی از مسئولین در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهر رودهن برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه موارد مربوط به برنامه ریزی جهت ساماندهی مدارس و مشارکت بیشتر خیرین جهت ساخت و تجهیز مدارس بخش رودهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودهن با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در بصیرت‌ افزایی آینده‌ سازان کشور در شناخت هرچه بهتر مسائل روز و شناخت دشمن را بر عهده دارد، گفت:آموزش و پرورش نقش مهمی در بصیرت‌ افزایی و آگاهی‌بخشی به آینده‌ سازان ایران اسلامی بر عهده دارد و با توجه به اتفاقات روزهای اخیر، وظیفه آن در قبال دانش آموزان بیشتر شده است.

وی افزود: امروز همه موظفند تا با ارائه راهکارهای هنرمندانه،متفکرانه و مبتکرانه به به مقابله باجنگ ترکیبی دشمن رفته و توطئه آنان را خنثی کنند چرا که این موضوع همواره مورد تاکیدمقام معظم رهبری بوده است.

طاهرخانی تصریح کرد: معلمان و مدیران مدارس،ظرفیت عظیمی در ساماندهی، تصمیم گیری و اجرای برنامه‌های اعتقادی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی دارند وباید سعی شود تا با برنامه‌ریزی مناسب وبرگزاری جلسات فرهنگی و بصیرت‌افزایی، نوجوانان را در مواجهه هجمه های دشمنان قسم خورده نظام، آگاه کنند.

وی در پایان بیان کرد: وظیفه مهم همه ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید معلمان در کلاس‌های درس، دستاورد‌ های نظام مقدس اسلامی را در همه زمینه ها برای دانش آموزان تبیین کنند و باید توجه داشت که بیان افتخارات وخدمات انقلاب و عمل به جهاد تبیین، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا