برنامه‌ریزی برای تولید علم در شهرستان دماوند در دستور کار قرار گیرد/ هیچ کسی در شهرستان دماوند نباید دغدغه کار داشته باشند/ مدیران برای سلامت اداری در دماوند تلاش کنند/ استفاده از ظرفیت قضایی برای رفع موانع تولید در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تولید علم در شهرستان دماوند در دستور کار قرار گیرد، گفت: هیچ کسی در شهرستان دماوند نباید دغدغه کار داشته باشند‌.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: تولید علم یکی از موضوعات مهم است که باید در شهرستان دماوند برای نسل آینده کشور برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی افزود: باید انجام کارهای مهم در شهرستان دماوند را با استفاده از بسیج مردمی برنامه‌ریزی کنیم و در سال گذشته در رفع موانع تولید اقدامات خوبی انجام شد و خیلی از صنایع به چرخه تولید بازگشتند.

*مدیران برای سلامت اداری در دماوند تلاش کنند/ استفاده از ظرفیت قضایی برای رفع موانع تولید در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دوشنبه‌های تولیدی و بازدیدهای میدانی از نقاطی که مشکل دارند در دستور کار است و دادستان نیز در کنار کارگروه رفع موانع تولید حضور خواهد داشت.

طاهرخانی عنوان کرد: همه گام‌ها در جهت رفع موانع تولید و‌ گره گشایی از کار مردم باید با عزم جدی برداشته شود و همکاران را مجاب کرده بودیم که مشکلات را از میزهای خدمت مردمی بررسی کنند.

وی گفت: هیچ کسی در شهرستان دماوند نباید دغدغه کار داشته باشند و امیدواریم با حمایت از حوزه صنعت، موضوع اشتغال را بروز داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: کار امروز مردم نباید به فردا موکول شود و مدیران باید خود را جای ارباب رجوع بگذارند تا بتوانند انتظارات آنان را پاسخ دهند.

طاهرخانی ادامه داد: رمز موفقیت مدیران در کارها، پیگیری و پیگیری است و حتماً مدیران باید در موضوعات سطح مسئولیتی پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی گفت: یکی از ارزیابی‌های امسال مدیران، توسعه طرح هوشمندسازی است و موضوعات کاغذی امسال باید کنار گذاشته شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سلامت اداری یکی از موضوعات مهم است که مدیران باید برای تحقق آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا