بررسی مشکلات و مسائل شهروندان در میز خدمت دادگستری در نماز جمعه دماوند/ رضایی: برنامه حضور در میز خدمت طی ایام ماه مبارک در مساجد ادامه دارد

همزمان با نماز جمعه شهر دماوند میز خدمت با حضور ریاست دادگستری شهرستان دماوند برگزار شد و به سئوالات شهروندان پاسخگویی انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، برهان رضایی رئیس دادگستری شهرستان دماوند اظهار داشت: در راستای برنامه دوران تحول و تعالی در قوه قضائیه و و اجرای منویات ریاست محترم قوه قضائیه و دستور اکید ریاست محترم دادگستری کل استان تهران مبنی بر حضور رؤسا و سایر مسئولان دادگستری‌های شهرستان‌ها در نماز جمعه، جماعات و مساجد شهرستان‌ها در برپایی میز خدمت مردم، بنده به اتفاق مجموعه خدمت شهروندان محترم رسیدیم.

وی افزود: طی این حضور، مشکلات و مسائلی که شهروندان محترم در دستگاه قضایی داشتند استماع و درخواست عزیزان دریافت شد و ان‌شاءالله در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی صورت خواهد گرفت و نتیجه بررسی را به مراجعان اعلام خواهیم کرد.

رئیس دادگستری دماوند گفت: برنامه حضور در میز خدمت طی ایام ماه مبارک در مساجد سطح شهرستان دماوند ادامه دارد و همکاران ما و همچنین شخص بنده در خدمت مردم هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا