بررسی مشکلات راه و شهرسازی شهر کیلان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران/ از لزوم تسریع در تعیین تکلیف پرونده واگذاری‌های ملکی تا رفع نقاط حادثه‌خیز محور کیلان – ساران

مشکلات راه و شهرسازی شهر کیلان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نشست بررسی رفع مشکلات راه و شهرسازی شهر کیلان با پیگیری نماینده مردم در مجلس و شورای ششم با حضور جمعی از مسئولان در دفتر شورای اسلامی شهر کیلان برگزار شد.

در این نشست، سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، همتی مدیر راه و شهرسازی شهرستان دماوند، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان و جمعی از معتمدان محلی حضور داشتند.

در این نشست، رفع موانع ۲۰ ساله واگذاری‌های ملکی سنوات قبل در شهر کیلان مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف این پرونده چند ساله با توجه به اسناد و مدارک‌های جمع‌آوری شده توسط شورای ششم کیلان در جهت رفع مشکلات مردم تاکید شد.

ضرورت دقت و سرعت در بازنگری طرح تفصیلی، آمادگی مدیریت شهری برای اصلاح و بازسازی بخشی از محور ایوانکی – کیلان – آبسرد در محدوده شهری، اجرای روکش آسفالت، مرمت و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده کیلان به ساران در این نشست مطرح گردید.

همچنین، روند تسریع در اجرای پروژه مسکن ملی و جانمایی اراضی این پروژه در شهر کیلان مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا