بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی با حضور نماینده مردم در مجلس در شهر کیلان/ اعلام آمادگی مدیریت شهری برای تکمیل محور ایوانکی – کیلان در محدوده شهری در صورت انجام توافقات لازم

روند اجرای پروژه‌های عمرانی با حضور نماینده مردم در مجلس در شهر کیلان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس صبح امروز به همراه سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و هیأت همراه از محلات شهر کیلان بازدید کرد.

در این راستا، پروژه‌های عمرانی شهرداری کیلان در محلات مختلف از جمله اتمام بلوار کردر، دیوار ساحل، لکه‌گیری آسفالت، بلوار ساران، درمانگاه شبانه‌روزی، پایگاه موقت هلال احمر و آتش‌نشانی شهر کیلان مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری کیلان در این بازدید، گزارشی از اقدامات انجام شده به خصوص اجرای طرح استقبال از بهار قرآنی و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ارائه کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس ضمن قدردانی و ابراز رضایت از اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری کیلان، از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای بهسازی و تکمیل پروژه محور ایوانکی – کیلان خبر داد.

در این بازدید، مدیریت شهری برای اجرای پروژه بهسازی و تکمیل این محور در محدوده شهر کیلان در صورت واگذاری و‌ توافقات لازم اعلام آمادگی کرد تا هرچه زودتر این پروژه نهایی و‌ بهره‌برداری شود.

همچنین در این بازدیدها، به برخی کمبود امکانات و تجهیزات پرداخته و مقرر شد که از مسئولین استانی و کشوری پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

انتهاي پيام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا