بررسی رفع موانع تولید و مانع زدایی‌ها در بازدید مسئولان از کارخانه مروارید آرد دماوند

فرماندار دماوند به همراه روسای ادارات صمت، راهداری و حمل نقل جاده ای و تعاون کار و رفاه با حضور در شرکت مروارید آرد دماوند، از نزدیک از روند فعالیت این شرکت آن بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، طاهرخانی، فرماندار دماوند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید و مانع زدایی ها ، حاکی از اهمیت حوزه اقتصاد و تولید به عنوان موتور محرک کشور است و با توجه به سیاست دولت سیزدهم، یکی از اولویتهای ما در شهرستان، حمایت از بخش تولید و اشتغال است.

وی با بیان اینکه شرکت مروارید آرد دماوند به عنوان یک کارخانه تولید آرد مطرح در بازار است، تأکید کرد: این شرکت ظرفیت و تکنولوژی خوبی در اختیار دارد و مسئولان باید با حل مشکلات، این سرمایه و ثروت ملی را در خدمت تولید، اشتغال، رفاه مردم و اقتصاد جامعه قرار دهند.

گفتنی است، کارخانه مروارید آرد دماوند با تولید انواع آرد درتاریخ ۱۳۸۸/۰۹/۲۴ بطور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. این کارخانه در زمینی به مساحت هفده هزار متر مربع واقع در شهر رودهن کیلومتر ۲ جاده دماوند -فیروزکوه احداث گردید.

این کارخانه با توان ذخیره سازی ۲۵۰۰۰ تن گندم در سیلو های فلزی و بتنی درحال فعالیت است . تولیدات این شرکت شامل تمامی آرد های صنعتی، صنفی و خبازی است و در حال حاضر تعداد ۵۵ نفر در شرکت در حال کار می باشند.

مرواريد آرد دماوند با بکارگيري پپيشرفته ترين تجهيزات آزمايشگاهي و همچنين واحد پخت و بخش تحقيق و توسعه صاحب يکي از بهترين آزمايشگاه هاي موجود در کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا