بررسی آخرین وضعیت پایش تصویری شهرستان دماوند/ شهرستان دماوند در تعطیلات نوروزی ۹ درصد کاهش جرائم سرقت نسبت به سال گذشته داشته است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند در تعطیلات نوروزی ۹ درصد کاهش جرائم سرقت نسبت به سال گذشته داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز پنجشنبه رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دماوند با سرهنگ حسین فاضلی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ حسین فاضلی گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در عید نوروز، ستاد خدمات سفر و برنامه ریزی ها در سال جاری برای پیشگیری آسیب های اجتماعی، جلوگیری از وقوع جرائم و نحوه برخورد با آنها را ارائه نمود.

در این راستا،مسائل امنیتی و انتظامی شهرستان، عملکرد فرماندهی انتظامی، کلانتریها و کوپ های تابعه آن،نیاز سنجی نیروها، ادوات لجستیکی و آخرین وضعیت پایش تصویری شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

لزوم توجه به طرح پایش تصویری در شهر ها و روستاها، تعامل و همکاری کلیه ادارات با نیروی انتظامی به منظور حفظ نظم و امنیت در سطح شهرستان دماوند از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

فرماندار شهرستان دماوند با بازدید از بخش‌های مختلف ستاد فرماندهی انتظامی، ضمن تبریک عید نوروز و قدردانی از پرسنل خودم نیروی انتظامی بر تلاش بیش از پیش برای تامین نظم و امنیت شهروندان، و پیشگیری از جرایم بویژه انواع سرقت ها تأکید کرد.

شایان ذکر است با توجه به تدابیر اتخاذ شده در کمیته امنیتی انتظامی ستاد خدمات سفر، میزان وقوع انواع سرقت ها در تعطیلات عید نوروز در مقایسه با سال گذشته در شهرستان دماوند میزان ۹ درصد کاهش داشته است و همچنین وقوع تصادفات منجر به فوت در حوزه استحفاضی پلیس راهور شهرستان دماوند با کاهش صد در صدی روبرو بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا