امام جمعه دماوند:

برخی رانت‌ها و باندهای مخالف تولید سد راه تولید کنندگان هستند/ مجلس شورای اسلامی باید با بروزرسانی قوانین امور تولید را تسهیل کند

امام جمعه دماوند با بیان اينکه برخی رانت‌ها و باندهای مخالف تولید سد راه تولید کنندگان هستند، گفت: مجلس شورای اسلامی باید با بروزرسانی قوانین امور تولید را تسهیل کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند اظهار داشت: محترم جامعه اسلامی باید در ایثار و فداکاری و حمایت از اسلام، حضرت خدیجه (س) را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اينکه پنجشنبه ۱۵ رمضان المبارک، سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین است، گفت: انجام کار خیر و دستگیری از نیازمندان سیره ارزشمند امام حسن مجتبی علیه السلام است؛ نیکوکاران و خیرین کاری حسنی می‌کنند.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: از خیرین محترم شهرستان دماوند که همواره در انجام کارهای خیر پیش قدم هستند، تشکر می‌کنم و از خداوند توفیق انجام خیرات بیشتر را برای آنان طلب می‌کنم‌.

فتاح دماوندی بیان کرد: ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی است؛ این روز بزرگ که برای همه ایرانیان عید است را به همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم‌.

وی ادامه داد: در ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ ملت بزرگ ایران با ۹۸ درصد رای آری به جمهوری اسلامی، ساختار سیاسی – اجتماعی ایران را از نظام سلطنتی به حاکمیت مردمی – دینی تغییر داد.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ثمره مجاهدت و مقاومت و ایثارگری شهیدان و جانبازان و مبارزان اسلام خواه و وطن دوست به این کشور است و همه برای حفظ آن باید تلاش کنیم.

فتاح دماوندی تصریح کرد: پایداری حکومت ما به مردمی بودن و اسلامی بودن آن است؛ باید بر این دو اصل مهم پا فشاری کنیم تا استوار بمانیم.

وی گفت: نمازگزاران محترم، برادران و خواهران گرامی، همه ما نسبت به حفظ کشور از خطرات و توطئه‌ها مسئولیم و باید به وظیفه خود عمل کنیم.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: ضعف اقتصادی و کم ارزش شدن پول و وجود تورم از مشکلات خیلی مهم کشور است که هم دولت و هم مجلس و هم دستگاه قضایی و هم مردم، همه با هم باید برای برطرف شدن این ضعف تلاش کنیم.

فتاح دماوندی گفت: اقتصاد پویا با تقویت تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی محقق می شود.

وی عنوان کرد: تعصب برای خرید کالای ایرانی از راه های تقویت اقتصاد ماست؛ اصرار بر خرید محصولات ایرانی حمایت از کارگران و کارفرمایان ایرانی است؛ ما ایرانی ها باید پشتیبان هم باشیم.

امام جمعه دماوند ادامه داد: دولت باید از سرمایه های مردم برای تقویت کارخانه های ایرانی استفاده کند و از سرگردانی سرمایه جلوگیری کند؛ دولت باید نقش مردم را در اقتصاد بیشتر کند و نقش خود را کمتر کند.

فتاح دماوندی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی باید با بروز رسانی قوانین در موضوع تولیدات داخلی سنگ‌ها را از سر راه تولید کنندگان بردارد و امور تولیدی را تسهیل کند.

وی گفت: دستگاه قضایی باید با ترک فعل ها و فساد‌هایی که تولید کشور را مختل می‌کند قاطعانه برخورد کند؛ برخی رانت‌ها و باندهای مخالف تولید سد راه تولید کنندگان هستند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: برخی افراد در کشور هستند که از واردات بی‌رویه و غیرمنطقی سودهای کلانی به جیب می‌زنند؛ آنها با تولید ایرانی مخالفند؛ آنها باید شناسایی و مجازات شوند.

فناح دماوندی گفت: نمی‌شود که شعار افزایش تولید بدهیم ولی سر راه تولید کنندگان سنگ بندازیم؛ همه شهرها و روستاهای ایران تولیدات ارزشمندی دارند‌؛ سودآوری تولیدات ایرانی باید در صدر برنامه های حکومت قرار گیرد.

وی تصريح کرد: در عرصه فرهنگی و اجتماعی تلاش دشمن بر قبح زدایی از محرمات و سست کردن بنیان خانواده ها معطوف شده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: مقوله کشف حجاب برخی افراد در جامعه دل مردم را خون کرده است؛ کشف حجاب و متعهد نبودن به حدود پوشش، زمینه متزلزل شدن نظام خانواده را فراهم می‌کند.

فتاح دماوندی گفت: دشمن می‌خواهد با کشف حجاب، مقدمه فسادهای دیگر اخلاقی را فراهم کند و سنگر به سنگر ما را به عقب نشینی وادار کند.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با کشف حجاب، مقدمه فسادهای دیگر اخلاقی را فراهم کند و سنگر به سنگر ما را به عقب نشینی وادار کند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: از وزارت کشور و نیروی محترم انتظامی تقاضا داریم در موضوع کشف حجاب کوتاه نیایند و با مظاهر بی بند و باری و مخالف اخلاق مبارزه کنند.

فتاح دماوندی گفت: مردم در موضوع حفظ حجاب از نیروی انتظامی و دولت و دستگاه قضایی حمایت می‌کنند و هر جا لازم باشد در میدان حاضر می‌شوند.

وی افزود: به معروف و نهی از منکر زبانی وظیفه همگانی است که باید به آن مقید باشیم.

امام جمعه دماوند گفت: در موضوع امنیتی کشور از زحمات و خدمات نیروهای اطلاعاتی نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر میکنیم و حامی آنها هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا