امام جمعه شهرستان دماوند:

برای پیروزی بر آمریکا هیچ وظیفه‌ای جز قوی‌تر شدن نداریم/ آمریکا پس از 20 سال ذلیلانه از افغانستان خارج شد و امید است

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه برای پیروزی بر آمریکا هیچ وظیفه‌ای جز قوی‌تر شدن نداریم،  آمریکا پس از 20 سال ذلیلانه از افغانستان خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  حجت‌الاسلام فتاح دماوندی در مراسم تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان در شهر دماوند اظهار داشت: طی سال‌های گذشته به علت فعالیت‌های هسته‌ای برجام را امضا و عقب نشینی‌هایی کردیم اما آمریکا به قول و قرارهایش عمل نکرد و بعد از مدتی تحریم‌ها را مجددا بازگرداند، آنها عهد و پیمان را شکستند زیرا دروغگو و دزد هستند و به دنبال خرابکاری و توطئه و قتل و جنایت در همه کشورها می‌باشند.

وی افزود: آمریکای سال 1357 با آمریکای 1400 فرقی نکرده است، گاهی رنگ و لعاب عوض می‌کند اما در زیر دستکش‌های مخملی خود دست‌های آهنی و چنگال خونین پنهان است و تا زمانی که آمریکا دست از این توطئه‌ها برندارد ما نیز با او رفاقت و دوستی نخواهیم داشت.

امام جمعه دماوند بیان کرد: رفتارهای آمریکا را در کشورهای همسایه و خاورمیانه از جمله در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و… رصد می‌کنیم، آمریکا در همه کشورهای همسایه توطئه چینی و جنایت می‌کند.

فتاح دماوندی ادامه داد: در این سال‌ها آمریکا بسیاری از مردم افغانستان، عراق و سوریه را کشت و توطئه‌هایی ایجاد کرده و به اسم داعش سر افراد بیگناه را برید و همچنان بقایای آنها هر روز در افغانستان مرتکب جنایات بزرگی می‌شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان روز گذشته نفت کشور را دزدیدند اما دلاورمردان سپاه نفت و نفتکش را پس گرفتند، دیگر هیمنه و ابهت دشمنان شکسته شده است، دولت‌های همسایه ایران که سعی کردند در مقابل ایران خودی نشان دهند و تحرکاتی داشته باشند بدانند که ایران قوی‌تر از آن است که فکرش را می‌کنند و آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و دیروز نیز نتوانست تحرکی از خود نشان دهد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: برای پیروزی بر آمریکا هیچ وظیفه‌ای جز قوی‌تر شدن نداریم، باید از نظر علمی، اقتصادی و پژوهش قوی شویم و وظیفه دانش آموزان در این مسیر این است که خوب درس بخوانند و قله‌های بلند علم و دانش را فتح کنند تا دشمنان چشم طمع به کشورمان نداشته باشند.

فتاح دماوندی گفت: آمریکا پس از 20 سال ذلیلانه از افغانستان خارج شد و امید است از عراق نیز خارج شده و پایگاه‌های خود را از منطقه خاورمیانه جمع کند و برود.

وی تصریح کرد: یمنی‌ها نیز تسلیم آمریکا نشدند چرا که بارقه‌هایی از نور و امید در دل ملت‌های آزاده جهان روشن شده و امید است همه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه دماوند  با اشاره به روز دانش آموز و گرامیداشت شهدای دانش آموز گفت:  طی هشت سال جنگ تحمیلی 36 هزار دانش‌آموز در کشور به شهادت رسیدند که 21 نفر از این شهدا در شهرستان دماوند هستند و شامل شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می‌باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا