نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

برای حل مشکلات گردشگری شهرستان دماوند نیاز به عزم ملی و همراهی همه جانبه داریم/ با کارشکنی‌ها طرح‌های بزرگ دولت در مسکن و گردشگری شهرستان دماوند اجرایی نمی‌شوند

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اينكه برای حل مشکلات گردشگری شهرستان دماوند نیاز به عزم ملی و همراهی همه جانبه داریم، گفت: با کارشکنی‌ها طرح‌های بزرگ دولت در مسکن و گردشگری شهرستان دماوند اجرایی نمی‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد رسولی‌نژاد در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: برای حل مشکلات گردشگری نیاز به عزم ملی و همراهی همه جانبه در بخش‌های مختلف حاکمیتی و دولتی داریم.

وی افزود: متاسفانه مجموعه‌های گردشگری هنگام شکل گیری با مشکلاتی روبرو می‌شوند و کارشکنی‌ها و سنگ اندازی‌ها و غرض ورزی‌ها موانعی را بر سر راه آنها ایجاد می‌کنند، برخی از دستگاه‌ها نیز به وظایف خود در این راستا عمل نمی‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم ایران در گردشگری حرف اول را بزند و شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در این حوزه پیشرو باشند مستلزم این است که دستگاه‌ها همراهی کنند و سنگ اندازی نکنند.

رسولی‌نژاد ادامه داد: نباید در برابر سرمایه‌گذاران به بهانه‌های مختلف مانع تراشی کنیم و به این شیوه دولت موفق نمی‌شود حوزه گردشگری را توسعه دهد.

وی تصریح کرد: در زمینه مسکن نیز کارشکنی‌هایی را شاهد هستیم و طرح‌های بزرگ دولت در مسکن و گردشگری اجرایی نمی‌شوند لذا باید این مشکلات مطرح و درد دل سرمایه‌گذاران و نمایندگان و مسئولان شنیده شود تا مشکلات رفع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا