امام جمعه رودهن:

برای تحقق شعار سال مسئولان به سهم خویش باید ایفای نقش کنند/ قیمت گوشت در بازار شهر رودهن ۴۰ درصد با قیمت اعلامی در رسانه ملی متفاوت است

امام جمعه بخش رودهن با بیان اینکه برای تحقق شعار سال مسئولان به سهم خویش باید ایفای نقش کنند، گفت: قیمت گوشت در بازار شهر رودهن ۴۰ درصد با قیمت اعلامی در رسانه ملی متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام سید محمد حسینی در خطبه‌های نماز جمعه رودهن اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهار مغفرت و بهار دلدادگی به حق تعالی است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای ایجاد این حال خوب و تحول اخلاقی است. مقدمه این حال خوب را باید با انس بیشتر با قرآن فراهم کنیم.

امام جمعه رودهن عنوان کرد: رهبر عزیز انقلاب، سال جدید را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

حسینی گفت: این شعار، یک جنبه سلبی «مهار تورم»  و یک جنبه ایجابی «اقدامات موثر جهت تحقق رشد تولید» دارد. این دو جز، مقدمه یکدیگر هستند.

وی تصريح کرد: سخنان حکیمانه و مدبرانه‌ اول فروردین مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی نقشه راه کشور و مسیر روشن موفقیت و پیشرفت است.

امام جمعه رودهن عنوان کرد: شرایط کشور حکم می‌کند که دولت سیزدهم در حل این موضوعات اهتمام ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: رشد تولید در کشور ما به عوامل مختلفی همچون حمایت از سرمایه گذاری، معافیت‌های منضبط مالیاتی و پیشگیری از ورود کالاهای قاچاق بستگی دارد.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: برای تحقق شعار سال همگان و هرکس به سهم خویش باید ایفای نقش کنند.

حسینی تصریح کرد: مسئولان کشوری و استانی و منطقه ای، بویژه مسئولانی که مسئولیت اقتصادی دارند و مردم عزیز ما نیز با مطالبه گری ایفای نقش کنند.

وی گفت: رسانه‌ها، به‌ویژه رسانه ملی، نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند؛ گلایه مردم عزیز ما از رسانه ملی این است که قیمت برخی کالاها که در تلویزیون اعلام می‌شود، با قیمتی که مردم خرید می‌کنند خیلی تفاوت دارد.

امام جمعه رودهن بیان کرد: خوب است که تلویزیون سری هم به مناطق دیگری، همچون رودهن بزند و تفاوت قیمت‌ها را متوجه بشوند؛ به طور مثال قیمت گوشت در منطقه ما، ۴۰ تا ۵۰ درصد تفاوت قیمت با آنچه در تلویزیون گفته می‌شود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا