استاندار تهران:

بخش شدن آبسرد در دستور کار است/ نامه نگاری‌ها در خصوص بخش شدن آبسرد صورت گرفته است/ اصلاح حریم شهر آبسرد جهت قانونمند کردن ساخت‌وسازها/ بخش‌های بالادستی و محدوده شمالی منطقه آبسرد به حریم شهری اضافه می‌شود

استاندار تهران با بیان اینکه بخش شدن آبسرد در دستور کار است، گفت: نامه نگاری‌ها در خصوص بخش شدن آبسرد صورت گرفته است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود، علیرضا فخاری در بیست و سومین یادواره شهدای شهر آبسرد اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که از قبل پذیرفته بود و ما نیز با توجه به وسعت و قابلیت‌های پیگیر موضوع بخش شدن شهر آبسرد بودیم.

وی افزود: نکته مهم اینکه با توجه به جمعیت پذیری منطقه آبسرد در حوزه زیرساختی نیز باید تقویت شود.

استاندار تهران گفت: بخش شدن آبسرد در دستور کار است و نامه نگاری های لازم صورت گرفته و ما به این متوسل بودیم که انتخابات برگزار شود و پیگیری های لازم را کنیم که با توجه به اینکه حوزه سیاسی دولت نیز درگیر انتخابات است، پیگیری می کنیم و به حول و قوه الهی آبسرد تبدیل به بخش خواهد شد تا فرصتی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

فخاری گفت: موضوع تبدیل وضعیت حوزه شهری نیز در دستور کار است که با یک تمهیداتی به شورای عالی شهرسازی ارجاع دادیم که بخش های بالادستی و محدوده شمالی آبسرد که در حریم شهر آبسرد هست به محدوده شهری اضافه شود تا این قابلیتی که دارد قانونمند کند و تخلفاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد و صدور اسناد مالکیت را حل و فصل کند.

وی ادامه داد: معمولا گاهی نیازمندی‌ها جلوتر از قوانین و مقررات است و اراضی که زمانی محل کشاورزی بوده اکنون به باغ و ویلا تبدیل شده که در حال ساماندهی هستیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه این موضوع فرصتی است برای ارتقا عمومی آبسرد، گفت: جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد.

فخاری بیان کرد: نخستین موضوع مهم ترکیب بندی جمعیت در شهر آبسرد است که مورد توجه است و باید رسیدگی شود.

وی گفت: آب شرب یک موضوع مهم و نخستین تامین کننده یک نیاز زیرساختی است که اگر نباشد، حیاتی نیست.

استاندار تهران عنوان کرد: برای جبران آب آشامیدنی در مرحله نخست کاری کنیم که آقای فرماندار شهرستان دماوند برنامه هایی دارند و مطالعه برای حفر چاه های مورد نیاز در دستور کار است که سطح تراز برقرار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا