بخشنامه حوضه آبریز سد ماملو گره بزرگی جهت اجرای مصوبات و سیاستگذاری طرح نهضت ملی در شهرستان دماوند ایجاد کرده است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: بخشنامه حوضه آبریز سد ماملو متاسفانه گره بزرگی در اجرای مصوبات و سیاستگذاری طرح نهضت ملی در شهرستان دماوند ایجاد کرده است.

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در شهرستان دماوند با توجه به ابلاغ بخشنامه حوضه آبریز سد ماملو متاسفانه گره بزرگی در اجرای مصوبات و سیاستگذاری طرح نهضت ملی در این شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود: ۲۱۴ هزار نفر در مناطق بومهن، رودهن و دماوند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند و حدود ۴۰۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند که درصف انتظار برای اختصاص زمین هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: متاسفانه درحال حاضر واگذاری زمین‌ها به لحاظ این بخشنامه مسکوت باقی مانده است، همچنین مقرر بود دستگاه‌هایی که دارای زمین‌های مناسب و واجد شرایط مسکونی هستند به راه و شهرسازی معرفی شوند تا طرح نهضت مسکن اجرا شود، اما فقط جهاد کشاورزی یک زمین پیشنهاد کرده است.

*قراردهای جیلارد نو و مهک مربوط به دهه‌های ۷۰ و ۹۰ برای آخرین بار به مدت ۶ ماه تمدید شده‌اند

همتی در خصوص قراردادهای مهلت گذشته جیلارد نو و مهک ادامه داد: با دستور مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران قراردهای مربوط به دهه‌های هفتاد و هشتاد برای آخرین بار به مدت ۶ ماه تمدید شده‌اند و این بازه دیگر تمدید نمی‌شود لذا باید دستگاه‌ها توجیه شوند.

وی تصریح کرد: تحویل صورت جلسه ۴ هکتاری آرامستان شهر آبسرد انجام و شهرداری موظف شد پروژه آرامستان آبسرد را اجرایی کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ادامه داد: به دنبال این هستیم که بتوانیم آرامستان مرکزی شهر دماوند را نیز احداث کنیم که اگر مصوبات لازم با اعلام نظر مثبت سایر دستگاه‌ها ایجاد شود به این هدف می‌رسیم.

همتي بیان داشت: در خصوص زمین درمانگاه تامین اجتماعی اصلاحاتی تنظیم شده و مقرر شد از محل منابع تامین اجتماعی این مهم میسر شود که از نظر ما مشکلی در این رابطه بابت تحویل زمین وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا