شهردار دماوند خبر داد؛

با گذشت 14 سال شخصا شاهد تصادفات فاجعه‌بار در محورهای دماوند بوده‌ام/ شهرداری دماوند با بودجه محقق کمتر از 100 میلیارد تومان کجای ماجرا قرار دارد؟

شهردار دماوند با بیان اينکه با گذشت 14 سال شخصا شاهد تصادفات فاجعه‌بار در محورهای دماوند بوده‌ام، گفت: شهرداری دماوند با بودجه محقق کمتر از 100 میلیارد تومان کجای ماجرا قرار دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی شیوا در نشست تخصصی مسئولان شهرستان دماوند برای احداث کمربندی گیلاوند اظهار داشت: 14 سال است که شخصا شاهد تصادفات فاجعه‌بار در محورهای دماوند بوده و با خانواده‌های داغدار مردم دماوند سیاهپوش شده‌ام و به عنوان خادم جارو به دست مردم در نوک پیکان خدمت رسانی به مردم هستم.

وی افزود: در راه خدمت رسانی به مردم هر انچه که در فضاهای مجازی حاصل دلخوری 14 ساله مردم است را به جان می‌خرم، طی این 14 سال وعده‌های بسیاری را برای شهر دماوند شنیده‌ایم و اعداد و ارقامی که می‌گویند حتی از حد تصوربرای یک شهر نیز خارج است.

شهردار دماوند گفت: اگر هم اکنون یک حادثه تصادف رخ دهد بلافاصله کارشناسان ترافیکی واداره راه، شهرداری را 25 درصد مقصر می‌کنند اما شهرداری با بودجه محقق کمتر از 100 میلیارد تومان در کجای این ماجرا قرار دارد؟

شیوا ادامه داد: اگر ترافیک شهری است نوشته شود تا ترافیک را تا تهران کنترل کنم اما حافظ جان مردم شهرم هستم اما اگر تبدیل به بحران ملی شد همه اعتراض می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر ترافیک‌ها شهری باشد آرامسازی ترافیک را طوری انجام می‌دهم که خودروی سنگین از 20 کیلومتر در ساعت بیشتر نتواند برود اما باید این مهم نوشته شود و ما رها نشویم.

شهردار دماوند تصریح کرد: اجرای کمربندی شمالی در صورتی که ترافیک را به شهر هدایت می‌کند به چه دردی می‌خورد؟ نمی‌خواهم محور آرام را ناآرام کنید، لذا اگر محور شهری است نوشته شود تا اقدامات لازم را انجام دهم در غیر این صورت اگر در آینده شهرداری در حوادث 25 درصد مقصر شناخته شود از همه شکایت می‌کنم.

شیوا گفت: پشت ما به نماینده پرتلاش مجلس و دولت انقلابی گرم است و امید است وعده خوبان این بار وفا کند و 14 سال بعد دوباره سیاهپوش نشویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا