با واگذاری زمین عملیات احداث مرکز جامع سلامت در روستای مهرآباد آغاز می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با واگذاری زمین عملیات احداث مرکز جامع سلامت در روستای مهرآباد آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز پنجشنبه رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه سید احمد رسولی‌ نژاد، نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، امیری بخشدار رودهن،رئیس شورای شهرستان، و جمعی از مسئولان شهرستان دماوند با حضور در مسجد حضرت علی ابن ابی طالب (ع) روستای مهرآباد، با اهالی این روستا دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست پس از بیان مشکلات روستای مهراباد توسط ریاست شورا، مسئولان شهرستان دماوند به بررسی موضوعات پرداختند.

عمده مشکلات مطرح شده شامل مشکلات حریم روستا، بهسازی راه روستایی، احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی خیابان فرشتگان که توسط مسئولین مورد بررسی قرار گرفت.

رضا طاهرخانی در جلسه بررسی مشکلات روستای مهرآباد با اشاره به اینکه دیدارهای چهره به چهره گامی موثر در حل مشکلات مردم است افزود: پیگیری مطالبات مردم به صورت چهره به چهره از جمله اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با تلاش شبانه روزی مسئولان شهرستان دماوند مطالبات بر زمین مانده اهالی شریف روستای مهرآباد یکی پس از دیگری درحال محقق شدن است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده توسط مسئولان شهرستان و حمایت های سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عملیات احداث سیستم تصفیه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد که یکی از مطالبات به حق و برجای مانده مردم این منطقه در طی ۸ سال گذشته بود، آغاز شده و به حول قوه الهی پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مشکل روشنایی معابر  روستا نیز با پیگری های انجام شده رفع شد و بهسازی و آسفالت بخشی از کوچه ها و معابر مسکن مهر مهرآباد انجام شده و بخشی دیگر نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مدرسه خیر ساز مهرآفرین روستای مهراباد نیز با حمایت مسئولین و مشارکت خیر محترم با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به مدت یک سال انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضا طاهرخانی در پایان با اشاره به لزوم ارتقای خدمات درمانی در مهرآباد گفت: با پیگیری های انجام شده، مجوز احداث مرکز جامع سلامت در روستای مهرآباد از مراجع ذیربط اخذ شده است و با همکاری شورا و دهیاری روستا در صورت واگذاری زمین عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا