فرماندار شهرستان دماوند:

با مدیریت دقیق می‌توان تعادل بین عرضه و تقاضای بازار شهرستان دماوند را تنظیم کرد/ طرح تشدید نظارت و پایش بازار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با مدیریت دقیق می‌توان تعادل بین عرضه و تقاضای بازار شهرستان دماوند را تنظیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: با نظارت و تلاش شبانه روزی ستاد تنظیم بازار در شهرستان مانند سال های گذشته شاهد صف های طولانی مردم برای خرید کالا های اساسی در ایام پایانی سال نبودیم و کرامت شهروندان نیز در این خصوص حفظ شد.

وی افزود: با همکاری اعضای بسیج اصناف با نظارت، رصد و پایش بازار در شب عید و تعطیلات نوروزی شاهد کمترین نوسانات قیمت و همچنین آرامش در بازار بودیم و بار دیگر ثابت شد که با کار جهادی می توان به مطالبات بر حق شهروندان، پاسخ مثبت داد.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه گفت: در مورد بازار مرغ و دیگر کالاهای اساسی، اصناف و تولید کنندگان باید با هماهنگی یکدیگر کفه ی ترازو ی معیشت را به نفع مردم سنگین تر نمایند زیرا مردم از دولت مردمی آیت الله رئیسی مطالبات معیشتی بیشتری، نسبت به دولت های قبل دارند.

طاهرخانی با اشاره به ایجاد تعامل بین مرغداران و واحد های صنفی عرضه کننده مواد پروتئینی افزود: با مدیریت دقیق می توان تعادل بین عرضه و تقاضا را در شهرستان دماوند تنظیم کرد تا شاهد گران فروشی و افزایش بی‌رویه قیمت مرغ در شهرستان نباشیم و دست واسطه ها نیز کوتاه شود و باید این تعامل با تولید کنندگان و واحد های صنفی به نفع مصرف کننده باشد.

وی با اشاره به ادامه طرح نظارت بر واحد های صنفی شهرستان بیان کرد: طرح تشدید نظارت و پایش بازار، ویژه ایام مبارک ماه رمضان در شهرستان دماوند ادامه خواهد داشت و بر فروش‌ فوق‌العاده فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز نظارت می شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت : از شهروندان درخواست می‌کنیم، تخلفات و شکایات صنفی، از قبیل عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و… را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع داده تا به شکایات و گزارش‌ آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا