رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

با قول وزیر بهداشت ریل توسعه بیمارستان سوم شعبان دماوند از وضعیت 68 تختخوابی به 150 تختخواب ارتقاء می‌یابد/ توسعه اورژانس بیمارستان سوم شعبان با تخصیص اعتبار اجرایی می‌شود

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: با قول وزیر بهداشت ریل توسعه بیمارستان سوم شعبان دماوند از وضعیت 68 تختخوابی به 150 تختخواب ارتقاء می‌یابد.

مسعود مسلمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: امروز فرآیند واکسیناسیون  کرونا در پایگاه جدیدی در بیمارستان سوم شعبان دماوند افتتاح و فرآیند واکسیناسیون برای شهروندان بالای 18 سال آغاز شده است.

وی افزود: در همه پایگاه‌ها از جمله در پایگاه بیمارستان سوم شعبان که امروز افتتاح شد، واکسیناسیون انجام می‌شود لذا از همه شهروندان بالای 18 سال که واکسن نزده‌اند درخواست می‌شود با مراجعه به پایگاه‌های مختلف نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

*پایگاه‌ واکسیناسیون در بیمارستان سوم شعبان دماوند مستقر است

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: یکی از پایگاه‌ها که به صورت اداری فعالیت می‌کند در بیمارستان سوم شعبان دماوند مستقر است و افراد می‌توانند در این ساعات برای واکسیناسیون به این پایگاه مراجعه کنند.

مسلمی فرد ادامه داد: از آنجا که مقدار و تعداد واکسن‌ها زیاد شده است برخی از افراد با عادی انگاری تصور دارند که شهرستان دماوند اگر از رنگ بندی قرمز کرونایی خارج شده است شرایط ابتلا کم است.

*خارج شدن شهرستان دماوند از رنگ بندی قرمز کرونایی به معنی وضعیت ابتلای کم نیست/ وضعیت بستری چندان کاهش نیافته است

وی تصریح کرد: در حال حاضر 38 نفر از همشهریان در بیمارستان به علت کرونا بستری هستند و وضعیت بستری چندان کاهش نیافته است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند عنوان کرد: با توجه به شرایط مذکور درخواست می‌کنیم افراد واکسینه شده همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از دورهمی‌ها و مهمانی‌ها و تجمعات به شدت پرهیز کنند تا فرآیند واکسن زدن جمعیتی به صورت گسترده تر انجام و شرایط کمی عادی‌تر شود.

مسلمی فرد گفت: با توجه به دیدار اخیر با وزیر بهداشت مقرر شده است که بیمارستان سوم شعبان در ریل توسعه قرار گیرد و از وضعیت 68 تختخوابی به 150 تختخواب ارتقا یابد. قول مساعد داده شده است که افزایش اعتبار برای این مهم در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: با کمک خیرین شهرستان دماوند تلاش بر این است که اورژانس توسعه یابد و بخش بستری اورژانس فعال و راه‌اندازی و بازسازی شود.

*راه‌انداری بخش کتلب در بیمارستان سوم شعبان دماوند در آینده‌ای نزدیک

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: با توجه به شرایط موجود مقرر است که بیمارستان سوم شعبان به نقطه ثقلی برای سلامت شرق استان تهران تبدیل شود، رشته های مختلف تخصصی نیز در حال رایزنی هستند که امید استدر آینده بخش کتلب را نیز در بیمارستان سوم شعبان راه اندازی کنیم.

مسلمی‌فرد ادامه داد: بخش کتلب برای بیماران قلبی که در شرایط اورژانسی هستند در نظر گرفته شده است، این بیماران زمانی برای رسیدن به تهران برای درمان ندارند از این رو این بخش خدمات ارزشمندی برای مردم ارایه می‌دهد.

وی تصریح کرد: برنامه های بسیار متنوعی را طراحی کرده ایم که امید است با شرایط جدید به آنها برسیم در این راستا به شدت به کمک خیرین و مردم نیاز داریم که امید است با هماهنگی مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان در این راستا گام برداریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا