با رفع موانع و مشکلات در مسیر تولید، شاهد رشد و ترغیب سرمایه‌گذاران در شهرستان دماوند هستیم

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با رفع موانع و مشکلات در مسیر تولید، شاهد رشد و ترغیب سرمایه‌گذاران در شهرستان دماوند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود، نشست شورای معاونان این فرمانداری به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و بخشدار رودهن در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مهمترین مسئله کشور، موضوع اقتصاد و معیشت مردم عنوان کرد و به همین دلیل سال جدید توسط معظم له سال ” مهار تورم و رشد تولید” نام گرفت ایشان در ادامه گفت یکی از مهمترین وظایف ما در سال جدید تحقق شعار سال است که باید در اولویت امور و برنامه ها قرار گیرد و این امر مستلزم همکاری تمامی دستگاه ها است که باید برنامه ریزی های لازم را دراین راستا داشته باشند تا شاهد تحولی عظیم و همه جانبه در سطح جامعه باشیم.

طاهرخانی در اولین جلسه شورای معاونین فرمانداری در سال جدید گفت: برای رشد تولیدات داخلی باید به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان به خصوص در زمینه محصولات کشاورزی توجه کرد و با رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر تولید، شاهد رشد و توسعه چشمگیر تولیدات، دلگرمی تولیدکنندگان و ترغیب سرمایه گذاران و تولید کنندگان جدید برای فعالیت های اقتصادی در شهرستان باشیم.

در این نشست در خصوص تحقق شعار سال، بازدیدهای روستایی و دیدار چهره به چهره با مردم،برگزاری مستمر میزهای خدمت در مصلاهای نماز جمعه شهرهای دماوند، آبسرد و رودهن و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه های اداری اهم مطالب مطروحه در این نشست بود که مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا