باید تدبیری در رابطه با مدیریت مصرف آب برای کشاورزان شهرستان دماوند داشته باشیم

امام جمعه شهرستان‌ دماوند گفت: باید تدبیری در رابطه با مدیریت مصرف آب برای کشاورزان شهرستان دماوند داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: ادارتی که در حوزه تولید نقش دارند و مرتبط با تولیدکنندگان هستند، باید به سمت دانش بنیان شدن بروند و اشتغال بیشتری را ایجاد کنند که این مهم مستلزم همکاری بیشتر ادارات و برگزاری جلسات و تعامل بیشتر با تولید کنندگان می‌باشد.

وی افزود: در موضوع دانش بنیان شدن تولید در این شهرستان نیاز به استفاده بیشتر از تجربیات دانشگاه‌ها داریم، همچنین ادارات از دانشگاه‌ها و آخرین فن‌آوری‌های روز استفاده کنند مخصوصا در کشاورزی که با کمبود آب مواجهیم باید محصولاتی تولید شوند که کم‌آب‌بر و برای کشاورزان سودآور باشند.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: عمق چاه‌های آب و ظرفیت آنها بسیار کاهش یافته است و باید تدبیری در رابطه با مدیریت مصرف آب برای کشاورزان نیز داشته باشیم، تعامل با ادارات در مورد استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی و ظرفیت خیرین در زمینه تولید بسیار اثرگذار است.

فتاح دماوندی ادامه داد: در دوره مسئولیت خود باید از فرصت‌ها برای خدمتگذاری بیشتر به مردم استفاده کنیم، باید مردم را از خود راضی نگهداریم که این مهم خود خدمت به نظام و امام و شهدا است.

وی تصریح کرد: در دفتر نماز جمعه و خطبه‌های نماز جمعه آماده تعامل و همکاری با ادارات برای خدمترسانی به مردم هستیم.

امام جمعه شهرستان دماوند اضافه کرد: برخی از مشکلات و معذوریت‌ها باید به اطلاع مردم برسد و برخی اوقات آنها باید برای رفع مشکلات صبر و حوصله کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا