سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند:

باید انقلاب ویژه‌ای در حوزه شهرداری‌های شهرستان دماوند برای سال 99 ایجاد شود/ اگر مدیری نتواند در حد توانمندی‌هایش خدمت کند، نسبت به تغییر وی قطعاً اقدام می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه انقلاب ویژه‌ای در حوزه شهرداری‌های این شهرستان باید برای سال 99 ایجاد شود، گفت: اگر مدیری نتواند در حد توانمندی‌هایش خدمت کند، نسبت به تغییر وی قطعاً اقدام می‌شود.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: اقداماتی که در گذشته در حوزه فرمانداری آغاز شده است، همچنین پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه شهرستان با جدیت بیشتری ادامه خواهند یافت.

وی افزود: در کنار این پروژه‌ها، اتفاقات جدیدی با نگاهی متفاوت در حوزه‌های گردشگری و توسعه شهری رقم خواهند خورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند بیان کرد: شهرهای سطح دماوند چهره و مبلمان گردشگری را به خود نگرفته‌اند و آنچه که در سیمای شهری مشاهده می‌شود بیشتر شهری غمگین را نشان می‌دهد، از این رو برنامه‌ها به سمت و سوی مبلمان شهری با چهره گردشگری خواهند بود.

*انتظارات ساکنان مسکن‌ مهر و دیگر شهروندان مبنی بر در حوزه شهری رسیدگی می‌شود

حیدری گفت: درصدد هستیم نیازهای مردم را در کنار موارد مذکور برآورده کنیم، مسائل بهداشتی در حوزه شهری و موضوع سگ‌های ولگرد، همچنین انتظارات ساکنان مسکن‌ مهر و دیگر شهروندان مبنی بر رسیدگی به آسفالت و جداول و دیگر موارد برخی دیگر از برنامه‌های فرمانداری هستند.

وی عنوان کرد: در سال آینده قطعاً انقلاب ویژه‌ای در حوزه شهرداری‌ها را باید ایجاد کنیم که توسعه شهرها را به همراه داشته باشد، در حوزه روستایی مسیر پیدا شده است و در سال 99 این گام‌ها دو چندان خواهند شد.

*توسعه یکنواخت شهرستان دماوند مد نظر است/ نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین خواری‌ها با جدیت برخورد می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: توسعه یکنواخت شهرستان دماوند مد نظر است و هیچ بخشی از این شهرستان بر قسمت دیگر اولویت ندارد، توسعه یکسان بخش رودهن و مرکزی را در کنار هم خواهیم داشت و جزئیات این برنامه‌ها در فروردین‌ماه با مدیران در میان گذاشته می‌شود.

حیدری در خصوص برنامه‌های مقابله با زمین‌خواری در شهرستان دماوند عنوان کرد: با تغییراتی که در دستگاه قضایی اتفاق افتاد، مقابله با این مهم با جدیت بیشتری ادامه یافت، از این رو قطعاً نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین خواری‌ها با جدیت برخورد می‌شود و هیچ اغماضی نخواهیم کرد و امید است در سال جدید شاهد کاهش در این مسئله باشیم.

*اگر مدیری نتواند در حد توانمندی‌هایش خدمت کند، نسبت به تغییر وی قطعاً اقدام می‌شود

وی در خصوص تغییرات برخی از مسئولان با توجه به میزان عملکرد گفت: هر مدیری نگاه متفاوتی در حوزه مدیریتی دارد و قطعاً هر فردی خود را در چارچوب این مدیریت و روند کاری ما برای اجرای توسعه شهرستان دماوند جا ندهد، حتماً از این قطار جا می‌ماند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند تاکید کرد: بودن یا نبودن فرد خاصی در کرسی مسئولیت‌ها، موضوعیتی با هیچ رابطه‌ای ندارد، هر فردی بتواند به شهرستان دماوند خدمت کند از توانمندی‌هایش بهره‌مند خواهیم شد و اگر کسی نتواند نسبت به تغییر وی قطعاً اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا