امام جمعه شهرستان دماوند:

باید از اقدامات مثبت مسئولان تشکر و کم کاری‌های آنان انتقاد کرد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: باید از اقدامات مثبت مسئولان تشکر و کم کاری‌های آنان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: امام راحل تاکید داشتند که گزارش اقدامات انجام شده توسط مسئولان و دستگاه‌ها به مردم داده شود و اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی افزود: گزارش اقدامات شبکه بهداشت در مدارس و سطح شهرستان دماوند را باید همه مردم بدانند و مردم از اهم تلاش‌ها در این زمینه مطلع باشند.

امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: اعلام گزارش‌های آماری توسط رسانه‌ها به مردم از طریق دعوت از خبرنگاران و انجام مصاحبه، موجب رضایت خاطر و دلگرمی مردم می‌شود.

فتاح دماوندی عنوان کرد: حضور مسئولان در اجتماع و فضای عمومی و تبلیغات بسیار مهم و تأثیرگذار است و مردم را دلگرم می‌کند، باید از اقدامات مثبت مسئولان تشکر کرد و در مقابل آن از کم کاری‌ها انتقاد کرد، اما انتقاد صرف و دلسردکننده مناسب نیست.

وی ادامه داد: تشکر و انتقاد هر کدام جایگاه خود را دارند که باید ضمن اعلام گزارش عملکردها به مردم مدنظر قرار گیرند.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: هرچند وظیفه آموزش والدین در آموزش و پرورش اجبار نیست اما این موضوع بسیار مهم و تأثیرگذار است، بنابراین آموزش والدین در زمینه‌های مختلف توسط این دستگاه باید اهمیت داده شود و گسترش یابد.

فتاح دماوندی با اشاره به انتخابات بیان کرد: مشارکت حداکثری در نظام برای ما بسیار مهم و آبروی نظام است، مشارکت حداکثری در پای صندوقهای رأی مشروعیت نظام را تقویت می‌کند. علاوه بر این ارزیابیهای جهانی از کشور و شرکت مردم در انتخابات بسیار مهم است.

وی افزود: دود شرکت نکردن در انتخابات در چشم خود مردم می‌رود و مردم باید از این حق خود استفاده کرده و انتقادات خود را از طریق نماینده منتقل کنند.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت تبلیغ اصل مشارکت در انتخابات تصریح کرد: تبلیغ این مطلب در مدارس که شرکت در انتخابات بسیار مهم است و در آینده و سرنوشت و فرزندانشان تأثیر دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا