فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با 13 فقره سرقت در آبسرد/ سارقان به همراه مال‌خر در شهرستان پردیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با 13 فقره سرقت در آبسرد خبر داد و گفت: سارقان به همراه مال‌خر در شهرستان پردیس دستگیر شدند.

سرهنگ محمدحسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی با شیوه مشخص در حوزه شهر آبسرد، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری 13 آبسرد قرار گرفت.

وی افزود: عوامل کلانتری 13 آبسرد با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه سطح شهر موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان مزبور حین سرقت در مناطق ویلایی شهر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: پس از دستگیری متهم و دلالت به یگان با استفاده از شیوه و شگردهای فنی و پلیسی، وی نسبت به 13 فقره سرقت از اماکن خصوصی و معرفی دیگر همدستان خود اعتراف نمود.

محمدی ادامه داد: پس از انجام اقدامات قانونی متهم دوم به همراه مال‌خر در شهرستان پردیس دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه نیز در محل کار مال‌خر کشف گردید.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا