فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

باند سارقان اماکن خصوصی شهر آبسرد با 20 فقره سرقت در دام پلیس دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای  اماکن خصوصی  و اعتراف به 20  فقره سرقت در شهر آبسرد این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود، سرهنگ محمد حسن محمدی اظهار کرد: در پی وقوع افزایش سرقت اماکن خصوصی  به شیوه مشخص در حوزه شهر آبسرد، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل انتظامی کلانتری آبسرد این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل کلانتری آبسرد با با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اشرافیت کامل در سطح حوزه موفق به شناسایی مخفیگاه و دستگیری سارقان در یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از احراز هویت متهمان مشخص گردید دو تن از متهمان عضو اصلی باند دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: پس از انجام بازجوئی‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده متهمان به 20 فقره سرقت اماکن خصوصی (ویلا) و موتور سیکلت در سطح شهر آبسرد و حومه اعتراف کردند.

وی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره رایگان 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا