مسئول موکب امام حسن مجتبی(ع) شهرستان دماوند:

بازسازی و تعمیر منازل خانواده‌های کم بضاعت در دماوند بعد از سوگواری ایام اربعین

مسئول موکب امام حسن مجتبی(ع) شهرستان دماوند گفت: بازسازی و تعمیر منازل خانواده‌های کم بضاعت در دماوند اجرا خواهد شد.

محمود پوردیوان بیگی مقدم در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با توجه به شرایط و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان، امسال از حضور در کربلای معلی و خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین حسینی محروم هستیم.

وی افزود: باهمت خادمان موکب امام حسن مجتبی(ع) درنظر است که به مدت سه روز مراسمات سخنرانی و عزاداری در شهرستان برپا شوند و از سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) بهره‌مند شویم.

مسئول موکب امام حسن مجتبی(ع) شهرستان دماوند  ادامه داد: در کنار این موضوع از آنجا که تیم خوبی در خدمت‌رسانی داریم، دو برنامه دیگر را نیز پیش بینی کرده‌ایم؛ جمع آوری کمک‌های مردمی و اهدای انها به خانواده‌های نیازمند از طریق هماهنگی با گروه‌ها و موسسات و مراکز خیریه یکی از این برنامه‌هاست.

پوردیوان بیگی مقدم تصریح کرد: بعد از سوگواری در ایام اربعین، برنامه بازسازی و تعمیر منازل خانواده‌های کم بضاعت که از سوی نهادهای خیریه معرفی می‌شوند، نیز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا موکب امام حسن مجتبی و خادمانش، منازل خانواده‌هایی که بضاعت مالی ندارند و خانه‌هایشان دچار آسیب شده است را طی اقدامی جهادی در ایام مذکور، تعمیر و اصلاح خواهند کرد.

مسئول موکب امام حسن مجتبی(ع) شهرستان دماوند  بیان کرد: هرچند امسال نمی‌توانیم به زائران در کربلا خدمت کنیم اما در شهرستان دماوند علاوه بر سوگواری و تجدید عهد با حضرت سیدالشهدا(ع)، در خدمت به هموطنان اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا