بازرسی و نظارت ویژه طرح شب یلدا از واحدهای صنفی گیلاوند، دماوند، آبسرد و جابان و محور مواصلاتی دماوند به فیرزوکوه و بالعکس/ برای ۱۳ واحد صنفی به‌دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید برگه جریمه صادر شد

بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی گیلاوند، دماوند و آبسرد و جابان محور مواصلاتی دماوند به فیروزکوه و بالعکس با حضور معاون تعزیرات حکومتی، دبیر تنظیم بازار فرمانداری و بازرسین اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و بازرس بسیج اصناف انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این بازرسی‌ها از ۳۲ واحد صنفی در دو نوبت صبح و عصر بازدید به‌عمل آمد که ۱۳ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید برگه جریمه صادر گردید.

طرح تشدید و بازرسی ویژه شب یلدا به صورت مستمر همه روزه برای رفاه حال شهروندان با همکاری تعزیرات حکومتی و فرمانداری و اتاق اصناف و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی شهرستان دماوند از واحدهای صنفی انجام می‌گردد.

از شهروندان محترم و شریف شهرستان دماوند درخواست می‌شود هر گونه تخلف صنفی را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir و یا تلفن 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 سازمان صمت گزارش نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا