بازرسی و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف شهرستان دماوند با توجه به فرارسیدن عید نوروز/ اخطار پلمب به ۱۲ واحد صنفی در دماوند

بازرسی و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پوشاک، آجیل و خشکبار و الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به فرارسیدن عید نوروز توسط ریاست اتاق اصناف و رئیس اماکن، بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا میرزاکریمی، رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند با بیان اینکه هرگونه حراج چه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در واحدهای صنفی برای جلوگیری از تجمع ممنوع و تخلف می‌باشد‌، اظهار داشت: با توجه به روزهای پایان سال که سالانه نمایشگاه بهاره توسط اتاق اصناف است برگزار می‌شد، شرایط کرونایی مانع اجرای آن به رسم سابق شد.

وی افزود: واحدهای صنفی که همکاری کنند با تائیدیه اتاق اصناف می‌توانند فروش فوق العاده، با نصب بنرداشته باشند.

رئیس اتاق اصناف دماوند گفت: در گشت امروزتخفیفات فریبکارانه برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منجر به ۱۲ اخطار پلمپ و ۴ برگه تخلفات صنفی ارجاع به تعزیرات شد و با هرگونه تخلفی که کوچکترین حقی از مردم ضایع کند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

میرزاکریمی تاکید کرد: شهروندان درصورت هرگونه تخلف صنفی با شماره ۷۶۳۴۴۷۴۸ و ۷۶۳۱۹۲۹۲ تماس حاصل فرمایند و در اعمال قانون واحدهای صنفی متخلف با هیچ کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا