بازدید نوروزی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه‌های هلال احمر دماوند

در پنجمین روز از بهار طبیعت در سال ۱۴۰۳، دکتر سلیمانی دبیرکل هلال احمر از پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان دماوند بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، دکتر سلیمانی ضمن تبریک سال نو و تشکر از امدادگرانی که با زبان روزه و گذشتن از ایام فراغت خود به هموطنان امدادرسانی می‌کنند، اظهار کرد: امسال در هلال احمر تمرکزمان بر پیشگیری و آموزش در سوانح بزرگ چون زلزله و سیل و خدمات پیش از حادثه به هموطنان است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس رسالت و مسئولیتی که دارد از ابتدا تا انتها در کنار مردم خواهد بود چرا که از جنس مردم است.

گفتنی است در شهرستان دماوند ۳ پایگاه امداد و نجات در چناران، آبعلی و کیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده امدادرسانی و پاسخگویی به حوادث هستند.

همچنین دکتر سلیمانی در این بازدید از تجهیزات امداد و نجات و انبارهای آماده عملیات شهرستان دماوند بازدید کرد.

ظرفیت انبار و سوله‌های امدادی در پایگاه چناران، که مجهز به ۱۰۰۰ بسته بهداشتی مردانه، ۳۸۶۹ دستگاه چادر امدادی‌، ۴۸۲۵عدد چراغ والور‌، ۱۸هزار و ۶۸۰ تخته پتوی امدادی‌، ۵هزار و ۹۸۳ تخته موکت و ۱۰۰۰ بسته بهداشتی بانوان می‌باشد که این پایگاه قابلیت پشتیبانی از حوادث در گستره جغرافیایی بزرگ را دارد.

شایان به ذکر است در این بازدید دکتر شاهین فتحی مدیرعامل استان تهران‌، رضایی معاون امدادونجات استان تهران، طاهری رییس جمعیت هلال‌احمر دماوند و هئیت همراه دکتر سلیمانی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا