بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن از پروژه ۷۰۰ واحدی مسکن اقدام ملی دماوند در سایت مهک

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پروژه مسکونی ۷۰۰ واحدی مسکن اقدام ملی دماوند در سایت مهک بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، صبح امروز سه‌شنبه حجت الاسلام روحانی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، صالحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از پروژه مسکونی ۷۰۰ واحدی اقدام ملی دماوند در سایت مهک بازدید کردند.

حجت الاسلام روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرها با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر را پذیرفت که متأسفانه در این خصوص، سیاست های خوبی توسط دولت در سال های اخیر اعمال نشد.

وی افزود: با تأمین اراضی توسط وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن در کوتاهترین زمان اقدام به تعریف مشخصات فنی، دریافت نقشه و احداث ساختمان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پروژه طرح اقدام ملی مسکن در اسفند ماه در دماوند آغاز شد و با وجود مدت زمان کوتاه، شاهد پیشرفت عالی در پروژه هستیم.

روحانی نژاد عنوان کرد: ما مدیران کل را ملزم به مدنظر قرار دادن موضوع پیوست فرهنگی در خصوص مجتمع های مسکونی کردیم، چرا که با تحویل واحدها، جمعیت زیادی ساکن خواهند شد که ممکن است موضوعات فرهنگی و اجتماعی به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر متقاضیان ثبت نام در طرح مذکور بیش از تعداد حال حاضر باشند، در صورت تهیه زمین توسط اداره راه و شهرسازی، ظرفیت فنی و اجرایی در بنیاد مسکن به صورت ممتاز وجود دارد و می‌تواند به راحتی پروژه ها را به سرانجام برساند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمات ارائه شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنها محدود به طرح اقدام ملی مسکن نیست، صدور سند در شهرها و روستاها، اجرای طرح هادی، بازسازی و مقاوم سازی ابنیه نیز از دیگر خدمات این نهاد است و همراهی فرماندار و مسئولان شهرستان دماوند در این راستا قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا