بازدید معاون استاندار تهران همزمان با نهمین روز از نوروز از پایگاه خدمات سفر شهرستان دماوند/ نایبی: تنوع خوبی در ارائه خدمات‌رسانی و ایجاد فضایی شاداب برای مسافران در شهرستان دماوند فراهم شده است

معاون استاندار تهران گفت: تنوع خوبی در ارائه خدمات‌رسانی و ایجاد فضایی شاداب برای مسافران در شهرستان دماوند فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ظهر امروز به همراه سیدکمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی استانداری تهران از پایگاه خدمات سفر شهرستان دماوند در ورودی منطقه گیلاوند بازدید کردند.

در این بازدید، طاهرخانی فرماندار شهرستان، افضلی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند، امیری بخشدار رودهن، طاهری رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند، رضایی مهر شهردار و رضایی و اکبری اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و برخی اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان و شهر دماوند حضور داشتند.

هدف از این بازدید، بررسی چگونگی عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بوده است که از پایگاه‌های مستقر امدادی اورژانس، هلال‌احمر و شهرداری در ورودی منطقه گیلاوند بازدید به‌عمل آمد.

محسن نایبی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در حاشیه این بازدید ضمن عرض تبریک سال جدید و بهار طبیعت و همچنین ماه مهمانی خدا اظهار داشت: امروز از خدمات سفر شهرستان دماوند بازدید شد که به حمدالله امسال تنوع خوبی در ارائه خدمات‌رسانی و ایجاد فضایی شاداب برای مسافران فراهم شده و ابتکار بسیار خوبی نیز جهت ارائه خدمات همچون جشن اقوام ایرانی در ایستگاه نوروزی بکار گرفته شده است.

وی افزود: در کنار خدماتی که مجموعه‌های هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راهور، مجموعه گردشگری نیز برای اطلاع‌رسانی به مسافران در محور تهران فیروزکوه که هم مسیری برای تردد به مناطق شمالی و هم شرقی کشور است، ارائه‌ خدمات می‌کنند که انشالله تاکنون سفرهای مسافران بی‌خطر بوده باشد و امید است که در بازگشت نیز مشکلی نباشد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران بیان کرد: ارائه خدمات در مجموعه گردشگری در داخل شهر نیز به خوبی انجام شده و یک همدلی و همراهی نیز در بین دستگاه‌های مختلف امنیتی، خدمات‌رسانی و امدادی در شهرستان وجود دارد که خروجی آن رضایت‌مندی مردم است که در نظر‌سنجی‌ها وجود دارد و انشالله سالی پر از موفقیت و سربلندی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا