مروارید رودهن، بزرگترین کارخانه تولید آرد در خاورمیانه

فرماندار دماوند و بخشدار رودهن از کارخانه مروارید آرد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه تولید این کارخانه بزرگ قرار گرفتند.

ard1

به گزارش تارود، در این مراسم مسئولان از قسمت های آزمایشگاهی، اداری، خط های تولید و کنترل و همچنین بارگیری بازدید نمودند و کارشناسان هر قسمت نیز توضیحاتی در خصوص چگونگی تبدیل گندم به انواع آرد و همچنین کنترل دستگاهای تولید نیز توضیحاتی ارائه دادند.
ناصر محمودی فرد فرماندار دماوند در حاشیه این مراسم گفت: خوشبختانه صنایع و کارخانجات مهم و بزرگی در سطح شهرستان وجود دارد که می تواند به پیشرفت صنعت و اقتصاد منطقه کمک شایانی نمایند.

ard6
وی افزود: کارخانه مرواردید آرد با مدیریت صحیح و قوی خود امروزه توانسته با استفاده از بهترین امکانات و دستگاه های روز دنیا نقش مهمی را در تولید داخلی ایجاد نماید.
همچنین بخشدار رودهن گفت: کارخانه مرواردید آرد بزرگترین کارخانه تولید انواع آرد در خاورمیانه به شمار می رود و یکی از بزرگترین افتخارات بخش رودهن در زمینه تولید و اقتصاد محسوب میشود.

ard7
رضا طاهر خانی افزود: تولید آرد در کشور دارای قدمت زیادی بوده و روز به روز در مسیر پیشرفت قابل توجهی قرار گرفته که باید مورد حمایت قانونی از سوی مسئولین کشور قرار بگیرد.
شایان ذکر است؛ کارخانه مروارید آرد رودهن از دستگاه های تمام اتوماتیک بهره مند است که بدون دخالت دست و انسان فعالیت می نماید.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا