بازدید مسئولان از نمایشگاه گردشگری اقوام ایرانی در دماوند/ نمایشگاه اقوام فرصتی برای آشنایی مسافران نوروزی با سوغات و صنایع دستی استان‌ها در دماوند است

مسئولان شهرستان دماوند در هشتمین روز از سال جدید با حضور در ورودی شهر دماوند جنب پارک رنگین کمان، از غرفه‌های مختلف نمایشگاه اقوام ایرانی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این بازدید، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، افضلی رئیس اداره میراث فرهنگی دماوند، رضایی‌مهر شهردار دماوند، سرهنگ مرشدی فرمانده حوزه بسیج ادارات دماوند و جمعی از کارشناسان فرمانداری دماوند حضور داشتند.

نمايشگاه سوغات، هدايا، صنايع دستی و گردشگری و غذاهاي محلی به منظور آشنايی مسافران نوروزی با سوغات برخی از استان‌ها در ورودی منطقه گیلاوند در مسیر محور تهران – فیروزکوه برپا شده است.

برگزاري اين نمايشگاه‌ها می‌‌تواند يک برند برای شهرستان دماوند باشد و مسافرانی كه از اين مسير عبور می‌كنند با سوغات و امكانات آشنا می‌شوند.

مسئولان شهرستان دماوند همچنین از ایستگاه‌های نوروزی برپا شده شامل هلال احمر، اورژانس و شهرداری دماوند بازدید کردند و ضمن عرض خدا قوت و قدردانی از زحمات عوامل اجرایی این غرفه، بر تداوم خدمات‌رسانی لازم به مسافران عبوری از شهرستان دماوند تأکید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا