بازدید مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در جلسه با حضور سردار ادیبی مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار شیخی جانشین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سرهنگ نادری مسؤل امور مناطق استان تهران و جمع همراه، خانجانی رئیس حفظ آثار شرق استان تهران، مسؤل دفتر حفظ آثار شهرستان پردیس، مسؤل دفتر حفظ آثار شهرستان فیروزکوه، مسؤل دفتر حفظ آثار شهر رودهن، در اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شرق استان تهران به مرکزیت شهرستان دماوند برگزار گردید.

در این جلسه دکتر خانجانی رئیس حفظ آثارونشر ارزش های دفاع مقدس آثار شرق استان تهران گزارش برنامه های انجام شده در سال 1402را مطرح و پیش بینی طرح ها و برنامه‌های 1403 را در حفظ آثار شرق استان تهران ارائه کرد.

سردار ادیبی در این جلسه تاکید داشت: نوجوانان و جوانان باید با نگاه عمیق‌تری ایثار، فداکاری واز خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس را درک کنند، رسالت بزرگی که بر دوش ما نهاده شده این است که تلاش کنیم آنچه به دفاع مقدس تعلق دارد، به نسل جوان منتقل شود.

وی افزود: دورانی را پشت سر گذاشته‌ایم که همه دنیا برابر ما قد علم کرده بودند و مجاهدان خدا سد راهشان شدند و موفقیت‌های پی در پی را در دفاع مقدس برای کشور به یادگار گذاشتند.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت ایران در دفاع مقدس ثابت کرد توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد و این اقتدار نشات گرفته از تربیت دینی و اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا