بازدید مدیران دانشگاه تهران از بنیاد ابراهیمی در دماوند

مدیران دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به همراه پرفسور غزالی کارآفرین مالزیایی با حضور در موسسه خیریه اکبر ابراهیمی از نزدیک در جریان خدمات تربیتی، آموزشی و پرورشی این موسسه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد رضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، امیر نعمت بنی آدم رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران، محمد حسین ترابی زاده معاون فنی و نظارت سابق نوسازی مدارس کشور، داریوش ورناصری مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، زالی رییس دانشکده کارآفرینی تهران، امام جمعه دماوند، نماینده مردم شهرستان دماوند در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز استان تهران حضور داشتند.

در این بازدید خیر نیکوکار ابراهیمی در خصوص آخرین خدمات ارائه شده به این کودکان توضیحانی ارائه کرد و افزود: کودکان تحت پوشش این موسسه از زمان کودکی تا اتمام تحصیلات دانشگاهی تحت پوشش 100 درصدی این موسسه قرار می گیرند.

وی ادامه داد: این مرکز علاوه بر تدریس دروس در سنین مختلف آموزشهای فوق برنامه از جمله کلاسهای قرآنی، نقاشی و سایر برنامه های فرهنگی برای این کودکان در نظر می گیرد.

دکتر غزالی با حضور در جمع کودکان موسسه خیریه خیر ابراهیمی گفت: امروز یکی از روزهای بیاد ماندنی من در ایران است.

وی افزود: این مرکز امکانات بسیار خوبی برای کودکان در نظر گرفته است و من را راغب کرده که چنین مرکزی در کشور مالزی ایجاد کنم.

در این بازدید کودکان این موسسه با اجرای سرودهای آیینی و تلاوت قرآن شور خاصی به همگان دادند.

منبع: پانا

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا