بازدید فرماندار شهرستان دماوند از ستاد خدمات سفر شهر دماوند جهت استقبال از مسافران نوروزی/ برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان در ورودی شهر دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از تمهیدات ستاد خدمات سفر شهر دماوند جهت استقبال از مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، صبح روز دوشنبه رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامي شهرستان دماوند، رضایی‌مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دماوند، شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند، طاهری رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند، میرزاکریمی رئیس محیط زیست شهرستان دماوند، بهرامی سرپرست شهرداری دماوند از ستاد خدمات سفر شهر دماوند بازدید کردند.

در این بازدید، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند، رئيس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند سرپرست شهرداری دماوند گزارشی از روند تمهیدات انديشيده شده در این ستاد جهت ارائه خدمات به مسافران و شهروندان برای ایام نوروز ۱۴۰۲ ارائه نمودند.

در جریان این بازدید فرماندار شهرستان دماوند از نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان دماوند و ایستگاه سلامت جمعیت هلال‌احمر بازدید داشت.

همچنین فرماندار شهرستان دماوند با دعوت اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند به کمپین پویش ملی بهرفت پیوست.

*فراهم کردن مقدمات جهت خدمات‌رسانی نوروزی و ماه رمضان به مسافران در شهرستان دماوند

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: با همراهی ستاد خدمات سفرهای نوروزی همه هماهنگی‌ها جهت راهنمایی مسافرین و سایر اقدامات به عنوان میزبان در سطح شهرستان برای 15 روز تعطیلات نوروزی صورت گرفته است.

وی افزود: در ورودی شهر دماوند به مسافران ورودی به شهرستان راهنمایی‌های لازم داده می‌شود و سایر خدمات ستاد پیش بینی شده است، همچنین نقشه شهر در اختیار مسافران قرار می‌دهیم و سوغاتی‌هایی از این شهر به یادگار تقدیم هموطنان می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: جمعیت هلال احمر نیز با استقرار در شهر خدمات اضطراری و امدادی را برای مهمانان و شهروندان ارائه خواهد کرد.

طاهرخانی ادامه داد: تعدادی غرفه‌های نمایشگاهی از آثار صنایع دستی شهرستان دماوند که از دیرباز هنرمندان با ذوق و سلیقه تولید می‌کردند را نیز به نمایش عموم گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: جهت اسکان مسافران نوروزی در نقاط مختلف سطح شهرستان، فضاهای دولتی مانند مدارس و نیز بومگردی‌ها در نقاط خوش آب و هوا و هتل و اقامتگاه‌های سنتی دیگر در محلات قدیمی پیش بینی شده‌اند.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: همه مقدمات جهت خدمات رسانی نوروزی و نیز ماه رمضان برای مهمانان شهرستان دماوند فراهم شده تا میزبانان خوبی برای این افراد باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا