بازدید فرماندار شهرستان دماوند از ایستگاه آتش نشانی شهر آبعلی/ طاهر خانی: آموزش نیرو ها و به روز شدن تجهیزات و تکمیل نیروی انسانی در بهبود عملکرد آتش نشانی موثر خواهد بود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: آموزش نیرو ها و به روز شدن تجهیزات و تکمیل نیروی انسانی در بهبود عملکرد آتش نشانی موثر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان از ایستگاه آتش نشانی شهر آبعلی بازدید کرد.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار ضمن تبریک سال نو، عملکرد آتش نشانان  را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد پرسنل آتش نشانی شهرستان درحوادث گوناگون مثبت بوده و در بازه زمانی مورد نظر در صحنه حاضر شده و وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام داده اند.

رضا طاهر خانی با اشاره به اینکه حرفه آتش نشانی را از جمله مشاغل سخت و دشوار است افزود: آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود، جان و مال انسان های گرفتار در مصیبت را نجات می دهند که این از اجر اخروی بسیاری برخوردار است.

رضا طاهر خانی در ادامه گفت: پیشگیری از حوادث یکی از وظایف اصلی  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است که باید با دقت انجام پذیرد.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار کرد : ارتقا سطح کیفی خدمات و توان عملیاتی آتش نشانان  امری اجتناب ناپذیر است  و بیان کرد آموزش نیرو ها و به روز شدن تجهیزات و تکمیل نیروی انسانی در بهبود عملکرد آتش نشانی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا