بازدید فرماندار از اداره پست شهرستان دماوند/ طاهرخانی: باید ارائه خدمات مطلوب اداره پست به شهروندان روز به روز افزایش یابد

فرماندار شهرستان دماوند از اداره پست شهرستان دماوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز یکشنبه همزمان با روز پست، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه حلیم زمهریر، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، از اداره پست شهرستان دماوند بازدید کرد.

فرماندار شهرستان دماوند ضمن بازدید از واحد های اداره پست شهرستان ، از نزدیک در جریان نحوه انجام امور مربوط به پست و خدماتی که در این مرکز به شهروندان ارائه می گردد قرار گرفت.

در این بازدید احمدزاده، رئیس اداره پست شهرستان دماوند ، گزارشی از فعالیت ها و نحوه ارائه خدمات به شهروندان شهرستان دماوند را تشریح کرد.

رضا طاهرخانی در این بازدید با اشاره به نقش و جايگاه شبکه عظیم و گسترده پست در استقرار و ارتقاء رفاه عمومی، دانش و فرهنگ اجتماعی، گفت: وجود پست لازمه زندگي امروزي است و باید ارائه خدمات مطلوب این اداره به شهروندان روز به روز افزایش یابد.

گفتنی است، نشست با ریاست و پرسنل اداره پست و بیان نظرات کارمندان اداره از دیگر برنامه های این بازدید بود و در پایان دیدار از زحمات و خدمات رئیس و کارکنان اداره پست شهرستان دماوند تقدیر و تشکر گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا