بازدید سرزده فرماندار شهرستان دماوند از شهرداری آبعلی/ طاهر خانی: لزوم توجه به ارائه خدمات در زمان کوتاه به شهروندان،نظارت مستمر بر نحوه عملکرد واحدهای شهرداری آبعلی

فرماندار شهرستان دماوند از شهرداری آبعلی بازدید سرزده داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز دوشنبه رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه امیری بخشدار رودهن، به صورت سر زده از شهرداری آبعلی بازدید و در جریان اقدامات و نحوه ارائه خدمات به مردم قرار گرفت.

در این بازدید سلطان آهی شهردار آبعلی گزارشی از فعالیت ها و نحوه خدمت رسانی به مردم را تشریح کرد.

رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند با بازدید از واحد های مختلف شهرداری آبعلی، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع، پیگیری مطالبات مردم و گره گشایی از کار آنان باید در اولویت کاری همه مسئولان و کارکنان ادارات باشد و ارائه خدمات در زمان کوتاه به شهروندان، نظارت مستمر بر نحوه عملکرد واحدهای شهرداری از طریق مدیریت شهری،ارتقای رضایتمندی مراجعین و شهروندان باید مورد توجه شهرداری های شهرستان دماوند باشد.

وی ادامه داد:باید مسائل و مشکلات در حوزه مدیریت شهری به‌صورت علمی حل و فصل شود و موضوعاتی مانند زیباسازی شهر، توجه به مبلمان شهری، بازسازی بافت‌های فرسوده، ایجاد فضای سبز و مراکز گردشکری در مدیریت شهری بسیار مهم است که باید اجرایی شود.

طاهرخانی افزود: شهرداری ها باید با سیاست گزاری های منطقی و درست و با برنامه ریزی مدون بر پایه درآمدهای پایدار نسبت به تقویت زیرساخت ها و ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی به شهروندان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا