بازدید رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند از واحدهای پذیرایی بین راهی بخش رودهن، محور هراز و آبعلی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند از بازدید مشترک اداره میراث فرهنگی با نماینده جامعه حرفه‌ای واحدهای پذیرایی، میان‌راهی و مجتمع‌های گردشگری استان تهران از واحدهای پذیرایی بین‌راهی بخش رودهن، محور هراز و آبعلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، علی افضلی بیان داشت: این بازدید در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از تاسیسات گردشگری با هدف بررسی وضعیت موجود، بررسی نیازها، پیگیری و رفع مشکلات و مسائل و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه صورت گرفت.

وی گفت: در بازدید یاد شده، ضمن تاکید بر موضوع مهم و حائز اهمیت عفاف و حجاب جهت رعایت در تاسیسات گردشگری، هم برای پرسنل فعال در مجموعه‌ها و هم مراجعین، مواردی همچون رعایت نرخ‌نامه از سوی واحدهای گردشگری، رعایت اصول بهداشتی، خدمات‌رسانی مطلوب و… مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به برگزاری نشست در محل واحدهای مورد بازدید و استماع مسائل و مشکلات بهره‌برداران، یکی از مهمترین درخواست‌های بهره برداران تاسیسات گردشگری، درخواست تسهیلات کم بهره جهت توسعه، تجهیز و ارتقاء واحدها بوده که این موضوع با توجه به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری، توسط اداره میراث فرهنگی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا