بازدید بخشدار رودهن و دهیاران سطح بخش از پروژه گردشگری اکوبابا روستای سربندان/ امیری: روستاهای هدف گردشگری سطح بخش رودهن اجرا ‌و عملیاتی نماییم

بخشدار رودهن و دهیاران سطح بخش از پروژه گردشگری اکوبابا روستای سربندان بازدید میدانی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در ادامه برگزاری جلسه آشنایی با صنعت گردشگری شاخه گردشگری روستایی در مقاصد نزدیک به کلان شهرها که در هفته گذشته توسط بخشداری رودهن و با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در روستای جورد برگزار شد، امروز نیز برنامه بازدید از پروژه گردشگری روستایی اکوبابا روستای سربندان، با حضور امیری بخشدار رودهن، علی شادلو مدیر عامل شرکت راز طبیعت، مشاور و مدرس گردشگری و دهیاران سطح بخش رودهن انجام گردید.

شرکت کنندگان در این بازدید دو ساعته با مبانی گردشگری جامعه‌محور روستایی، احیای حرفه ها و صنایع دستی روستایی، اقتصاد خلاق، اقتصاد تجربه، اقتصاد تحول و مدیریت مشارکت محور مقصد گردشگری آشنا شدند.

همچنین در این بازدید علی شادلو مدیر عامل شرکت راز طبیعت، مشاور و مدرس گردشگری نیز اصول طراحی و ایجاد یک مقصد بوم‌محور، اصالت‌گرا و پایدار در بعد معماری و مدیریتی را تشریح کرد.

شادلو در این بازدید گفت: امید است تلاش‌های بخشدار محترم رودهن در ایجاد دیدگاه های جدید برای متولیان روستا مفید واقع شود.

در پایان امیری بخشدار رودهن اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با همت و تعامل آقای شادلو و همکاری میراث فرهنگی و گردشگری، طرح های گردشگری و بومگردی را با حفظ صیانت و دیانت از منافع روستائیان در راستای معرفی نقاط طبیعی و گردشگری، فرهنگ و آداب و رسوم اهالی در روستاهای هدف گردشگری سطح بخش اجرا ‌و عملیاتی نماییم.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا