بازداشت شهردار و 13 نفر دیگر در شهرداری رودهن

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن از دستگیری شهردار و یکی از اعضای شورای شهر رودهن به همراه 12 نفر دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام تقیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: پیرو گزارش‌های مردمی و اعلام نارضایتی مردم و بازدیدهایی که صورت گرفته از ساخت و سازهای غیرمجاز متوجه شدیم این ساخت‌وسازهای غیرمجاز با هدایت شهرداری و عوامل آن صورت گرفته است.

وی افزود: ما از طریق حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات وارد شدیم و پس از تحقیقات مشخص شد این افراد برای هر باب ساخت و ساز غیرمجاز حدود ۴۰۰ میلیون ریال رشوه دریافت می‌کردند و به حساب شخصی واریز و مجوز ساخت و ساز صادر می‌کردند.

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن با بیان این که تاکنون ۱۴ نفر از عوامل شهرداری رودهن بازداشت شدند، گفت: در خصوص پرونده ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش رودهن ۱۴ نفر از عوامل شهرداری رودهن دستگیر و تفهیم اتهام شدند.

تقیان گفت: از این ۱۴ نفر، سه نفر با قرار وثیقه آزاد هستند و ۱۱ نفر دیگر تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وی با اشاره به این که شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رودهن جزو متهمان هستند، گفت: از این افراد بازداشت شده، شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر جزو متهمان هستند و دیگر افراد کارمندان واحدهای فنی و شهرسازی، املاک و مالی هستند.

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن ادامه داد: مبلغ ارتشا کامل مشخص نیست اما افراد تا کنون به دریافت حدود ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد و مقداری زمین و آپارتمان در رودهن، تهران و مشهد اقرار کردند.

تقیان تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی ادامه دارد و به دنبال شناسایی اموال نامشروعی که این افراد به دست آوردند هستیم.

وی گفت: عوامل دیگری دخیل در این پرونده هستند و تحقیقات ادامه خواهد داشت که نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا