بابک همایونفر رئیس شورای شهر آبسرد شد

طی نشست هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبسرد بابک همایونفر با پنج رای موافق برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر انتخاب شد.

uytt

به گزارش تارود، شهردار آبسرد طی برگزاری نشست مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد ضمن عرض تبریک دهه کرامت بیان کرد: برگزاری انتخابات به موقع هیئت رئیسه نشان از توان مدیریتی بالای اعضای شورای اسلامی دارد.

uihg

پرویز قنبری گفت: چیدمان اعضای هیئت رئیسه در شورای اسلامی آبسرد در ابتدای کار دوره چهارم بسیار دقیق و منسجم صورت پذیرفت که حفظ آن برای دومین سال متوالی کمک می‏کند تا بتوانیم به افق چهار سال ه‏ای که مجموعه مدیریت شهری برای آبسرد تعریف کرده است، دست بیابیم.

وی بابک همایونفر را در تفکرات مدیریتی پیشگام دانست و افزود: انسجام موجود بین اعضای شورای اسلامی شهر موجبات همدلی و همراهی با شهرداری را فراهم کرده است و این ویژگی‏هاست که ارزیابی دستگاه‏های اجرایی بالادستی را از مجموعه مدیریتی شهرداری آبسرد مثبت اعلام می‏دارد.

شهردار آبسرد با اشاره به پروژه‏هایی که اخیراً در آبسرد کلنگ خورده است، گفت: امیدواریم با ادامه انسجام و همدلی اعضای شورا و شهرداری بتوانیم در خدمت به مردم سربلند باشیم و رضایت خداوند را نیز کسب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز در این نشست ضمن تشکر از شهردار و مدیران شهرداری آبسرد گفت: تمام اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد مجدانه پیگیر مطالبات به‏حق مردم هستند و فرقی نمی‏کند چه کسی رئیس باشد؛ چرا که ما نگاهمان این است که آبسرد شش رئیس شورا، شش عضو شورا و شش شهردار دارد.

بابک همایونفر اظهار کرد: هدف خادمان شهر آبسرد در شورا و شهرداری تنها این است که با تعامل سالم و سازنده و حمایت مردم فهیم آبسرد اهداف تعریف شده برای افق چهار ساله آبسرد را به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا