نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس؛

دماوند یکی از گنجینه‌‌های ناب کتاب و اهل علم است/ پایگاه کتابخوانی در دماوند با توجه به امکانات و شرایط موجود ایجاد شود

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان دماوند یکی از گنجینه‌‌های ناب کتاب و اهل علم است، گفت: پایگاه کتابخوانی در شهرستان دماوند با توجه به امکانات و شرایط موجود ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی نیکو در نشست بررسی زیرساخت‌های کتابخانه‌های شهرستان دماوند با حضور جمعی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور در محل فرمانداری اظهار کرد: تمام نیازمندی‌هایی که می‌توانست به مجموعه کتابخانه ملی کشور بازگردد را آماده کرده بودیم و در خصوص زمینه‌های این موضوع با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مذاکراتی شده بود.

وی افزود: حضور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور فرصتی مغتنم برای شهرستان دماوند است و منشأ خیر و برکت و خدمات در زمینه کتاب به شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنابر گفته‌های رئیس فدراسیون مجمع کتابخانه‌های ملی دنیا کتابخانه‌ها موتور تغییر کشور هستند و عوامل اجرایی چرخ دنده‌های این موتور و تغییر هستند.

میرزایی نیکو گفت: شهرستان دماوند یکی از گنجینه‌های ناب کتاب و کتابداری و اهل علم را در خود دارد، اما مسئله مهم این است که فرهنگ کتاب در همه جا در حال رخت بستن است و این اتفاق را در دماوند نیز شاهدیم.

وی در پایان گفت: با این حال امکانات و شرایط مناسبی در شهرستان دماوند وجود دارد، امیدواریم با این زمینه‌ها بتوانیم پایگاهی از مجموعه کتاب‌خوانی به عنوان یک فرصت مطالعاتی و جایگاه را به سرانجام برسانیم.

انتها پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا