سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند:

ایجاد تعامل شهری و روستايی برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در دماوند/ جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب امنيت روانی و سلامت مردم را افزايش خواهد داد

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ایجاد تعامل شهری و روستايی برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در این شهرستان خبر داد و گفت: جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب امنيت روانی و سلامت مردم را افزايش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در حاشیه ‌نشست هماهنگی جمع‌‌آوری سگ های بلاصاحب در شهر و روستاهای حریم شهر دماوند اظهار داشت: در نشست هماهنگی جمع آوری سگ های بلاصاحب در شهر دماوند و روستاهای حریم این شهر مقرر شد پيمانكار مربوط به این امر با توان مضاعف و‌ امكانات جديد با حمایت شهرداری دماوند و همچنین با نظارت اداره محيط زيست و دامپزشكی نسبت به جمع آوری سگ های بلاصاحب اقدام و‌ با حفظ حقوق حيوانات در منطقه گندک نگهداری شوند.

وی افزود: همچنین در خصوص جمع‌ آوری سگ های بلاصاحب در روستاهای حریم شهر دماوند نیز شورای بخش مركزی با هماهنگی دهیاران این روستاها نسبت به جمع آوری اقدام كند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: این روستاها شامل چنار شرق، دشتک، کالدشت بالا و پایین، حصار بالا و پایین و مرا است.

حیدری گفت: ایجاد تعامل شهری و روستايی سبب میشود تا فضای محيطی امنی به منظور جولان سگ های بلاصاحب وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: اين هماهنگی و تعامل برای اولين بار در حال انجام است و بی شک نتايج خوبی به همراه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: جمع آوری سگ های بلاصاحب امنيت روانی و سلامت مردم را افزايش خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا