دومین رویداد مسابقه سوارکاری استقامت استان تهران به میزبانی دماوند

دومین رویداد مسابقه سوارکاری استقامت استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، دومین رویداد مسابقه سوارکاری استقامت استان تهران به میزبانی هیات سوارکاری شهرستان دماوند با حضور معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، نایب رئیس و دبیر هیات سوارکاری استان تهران و اعضا شورای اسلامی شهر دماوند برگزار شد.

حمید میرزامحمدی رئيس هیات سوارکاری شهرستان دماوند در حاشیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) دومین رویداد استقامت هیات سوارکاری استان تهران با حضور ۱۷ نفر از فعالان و علاقه‌مندان به رشته سوارکاری در مجموعه اسب‌سواری چابک‌سوار در محله ولیران شهر دماوند برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقه بعد از گذشتن از تست دامپزشکی اسب‌ها به مسیر مسابقه وارد می‌شوند و بعد از طی مسافت 20 کیلومتری گواهی حضور در مسابقات 40 کیلومتری را دریافت کردند.

رئيس هیات سوارکاری شهرستان دماوند گفت: در این دوره مسابقات آقايان جواد شیخ حسنی با اسب طلا، مهدی فاتحی با اسب مجستیک، امیر رفیعی با اسب روهام، علی تقدیسی با اسب ایهان، هادی علیخانی با اسب سورن حکم قهرمانی از هیات سوارکاری استان تهران دریافت نمودند.

میرزامحمدی در پایان از زحمات مسئولین اداره ورزش و‌ جوانان شهرستان دماوند و اعضا شورای شهرداری دماوند که برای اهدای حکم حضور به هم رساندند، نهایت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا