اولین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودهن در سال ۱۴۰۳/ حجت‌الاسلام حسینی: جامعهٔ فرهنگیان برای حل مشکلات تربیتی و فرهنگی دانش آموزان تلاش کنند

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودهن در سال ۱۴۰۳ برگزار شد‌.

به گزارش پایگاه خبری تارود، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودهن در سال ۱۴۰۳، با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، زهرا رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش، امیری بخشدار رودهن، سرگرد باغبانی فرمانده انتظامی رودهن، ملک زاد رئیس اداره ثبت اسناد، حبیبی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و برخی دیگر از مسئولین و اعضای شورای آموزش و پرورش بخش در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش رودهن برگزار شد.

در این جلسه پیرامون گرامیداشت مقام شامخ معلم، فعالیت کانون‌های ارزیابی حرفه‌ای معلمان جدیدالاستخدام، تأمین امنیت برای برگزاری امتحانات نهایی متوسطه دوم و هماهنگی با کمیته املاک شهرستان جهت مستندسازی املاک آموزش و پرورش بحث و گفتگو شد.

امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: معلمان، مجاهدان بردبار و سخت‌کوش و متعهدی هستند که امروز باید بیش از همیشه مفاخر خود را شناخته و به نسل جدید بشناسانند.

️وی افزود: جامعهٔ فرهنگیان به عنوان موتور محرک پیشرفت و تعلیم و تربیت، برای حل مشکلات تربیتی و فرهنگی دانش آموزان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

امام جمعه رودهن گفت: اگر در جامعه‌ای از عفاف و زیست عفیفانه صیانت شود و در راستای تقویت آن تلاش صورت گیرد، این باعث رشد و ترقی اخلاقی آن جامعه می‌شود و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

️حسینی تصریح کرد: گره گشایی از مشکلات فکری و فرهنگی تربیتی افراد جامعه رضایت و خشنودی خدا و پاداش الهی را به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا