اولین برخورد سلبی با تعاونی متخلف مسکن مهر در شهرستان دماوند/ مدیران متخلف تعاونی مسکن‌ مهر در دماوند عزل شدند/ ارجاع پرونده متخلفان به دادسرای شورای حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با مفاسد اقتصادی

اولین برخورد سلبی با تعاونی متخلف مسکن مهر در شهرستان دماوند توسط اداره کار،  تعاون و امور اجتماعی این شهرستان انجام گرفت و مدیران متخلف تعاونی عزل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، طی بررسی‌های به عمل آمده از سوابق یکی از تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان دماوند که تخلفات محرز ایشان در سال‌های گذشته مسکوت مانده بود به جریان انداخته شد و مدیران متخلف این تعاونی همگی عزل شدند و هیات تصفیه انتصابی توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند به اداره ثبت شرکت‌ها معرفی و با مدیران متخلف قبلی جایگزین شدند.

محمد امین خدایاری رئیس اداره کار،  تعاون و امور اجتماعی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در پیگیری مطالبات بر زمین مانده مردم با هیچ احدی مماشات نخواهیم کرد و با متخلفین برابر با قانون برخورد قانونی طبق نص صریح قانون صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: در دولت مردمی یکی از توقعات مردم خودداری از مماشات با متخلفان هست که در این امر مصمم هستیم.

رئیس اداره کار  تعاون و امور اجتماعی شهرستان دماوند گفت: در حوزه تخلفات فرابخشی و خارج از اختیارات اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال گردآوری مستندات متقن و ارسال به مراجع قضایی هستیم و برای اولین تخلف پرونده‌ای به دادسرای شورای حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با مفاسد اقتصادی ارسال کرده‌ایم که در دست رسیدگی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است از ابتدای تشکیل تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان دماوند این نخستین بار است که اداره تعاون نسبت به عزل مدیران یک تعاونی اقدام و مدیران انتصابی را جایگزین کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا