فرماندار شهرستان دماوند:

اولویت در بهبود کیفیت نان، طرح‌های تشویقی برای نانوایان است/استمرار نظارت و بازرسی بر نانوایی های شهرستان دماوند در دوشفیت کاری

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اينکه اولویت در بهبود کیفیت نان، طرح‌های تشویقی برای نانوایان است، گفت: نظارت و بازرسی بر نانوایی های شهرستان دماوند در دوشفیت کاری استمرار یابد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در نشست کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان شهرستان دماوند اظهار داشت: در راستای گلایه مندی مردم شهرستان دماوند با موضوع کیفیت نان در سطح شهرستان، جهت بهبود کیفیت و پیشگیری از هر نوع تخلف در این حوزه، بازرسی و نظارت از نانوایی‌ها به صورت دو شیفت و مستمر استمرار خواهد یافت.

وی افزود: اولویت سیاستهای تیم های بازرسی در خصوص این موضوع حل مشکلات صنفی نانوایان نظیر تامین به موقع و به اندازه ی آرد دولتی باکیفیت، و همچنین سیاست های تشویقی برای نانوایی هایی که خدمات با کیفیت ارایه می کنند در نظر گرفته شود؛ که این مهم خود باعث پیشگیری از تخلف های صنفی و قانونی ایشان خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: تیم های بازرسی باید نسبت به کنترل و نظارت بر نانوایی ها ورود مستقیم داشته و با هرگونه تخلفاتی اعم از گران فروشی، کیفیت پایین نان و کم فروشی برخورد نمایند و این نظارت ها در جهت ساماندهی حوزه آرد و نان در شهرستان دماوند با جدیت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا