انجام ۷۰۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دماوند طی ۲ ماهه اخیر/ صدور ۱۲۰ پرونده تخلفاتی برای واحدهای صنفی متخلف و ارسال به اداره تعزیرات حکومتی دماوند

طی ۲ ماهه اخیر در بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دماوند، ۱۲۰ پرونده تخلفاتی برای واحدهای صنفی متخلف صادر و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند در حاشیه گشت مشترک بازرسی از نانوایان شهر آبسرد از انجام ۷۰۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان طی ۲ ماهه اخیر خبر داد و گفت: ۱۲۰ پرونده تخلفاتی برای واحدهای صنفی متخلف و ارسال به اداره تعزیرات حکومتی دماوند صادر شد.

روز شنبه گشت مشترک بازرسی از نانوایان شهر آبسرد با محوریت دبیر کمیته تنظیم بازار و آرد و نان فرمانداری و حضور رئیس بازرسی اصناف و رئیس اتحادیه نانوایان از ۱۲ واحد صنفی نانوایان بازدید و بازرسی به‌عمل آمد.

در این گشت بازرسی منجر به اخطار و جریمه کتبی، قطع سهمیه آرد و ارائه گزارش به اداره تعزیرات حکومتی و ثبت در دفتر بازرسی گردید.

سید ابراهیم طباطبایی مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود در خصوص آمار بازرسی‌های دو ماهه از شهرستان دماوند، اظهار داشت:‌ طی دو ماهه گذشته ۷۰۲ فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دماوند در دو شیفت صبح و عصر و فقط با سه بازرس انجام گرفت.

وی افزود: از این تعداد بازرسی ۱۲۰ پرونده تشکیل شده است و تعداد ۲۳۸ اخطار کتبی صادر و ۱۶ تعهد کتبی گرفته شده است؛ همچنین ارزش ریالی پرونده‌های ارسالی به اداره تعزیرات مبلغ ۳.۸۱۸.۲۷۷.۹۲۲ ریال بوده است.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: همچنین در این دو ماه ۴۹ گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف با سایر دستگاه‌ها ازجمله فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، اداره دامپزشکی، بخشداری رودهن و اداره اماکن صورت گرفته است.

طباطبایی افزود: با توجه به درخواست مردمی بیشترین بازرسی مربوط به نانوایی، میوه فروشی و مرغ فروشی بوده است.

مسئول بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت طولانی شدن رسیدگی به شکایات گفت: درحال حاضر فقط با سه بازرس در شهرستان دماوند انجام وظیفه می‌کنیم که همین امر باعث تاخیر در رسیدگی شکایات می‌باشد.

طباطبایی عنوان کرد: در پایان از شهروندان خواستارم گزارشات خود را به شماره ۰۹۳۹۱۳۲۹۲۹۲ پیامک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا